Hai dames! We zijn op dit moment 'thuis' in Istanbul, we willen graag voor 10 dagen naar een hotel met een leuk zwembad die dus geschikt is voor peutertjes. Kunnen jullie een leuk hotel aanbevelen? Ik zat te kijken naar Aqua Phantasy, maar daar lijkt m'n 20 maanden oude dochtertje te jong voor. Hebben jullie er ervaring mee? Het moet een leuk zwembad zijn die ook geschikt is voor de wat oudere en jongere kindjes, dus geen lullig peuterbadje en het liefst geen all in resort (dat vind ik dus echt vreselijk) Ik hoor graag tips! Dankjewel
Wij zijn in aqua fantasy geweest en mijn toen nog 18 maand oude zoontje vond het geweldig! Het hele kinderbad is van zacht materiaal gemaakt incl de vloer dus als ze een keertje vallen is er niks aan de hand. Echt een aanrader hoor dat hotel! .aar het is wel een all in resort... We zouden dit jaar weer heen maar besloten toch maar eens wat anders en gaan nu naar Marokko
Wij zijn vorig jaar geweest met dochter van bijna 3 en ons zoontje was toen 11 maanden. Was echt heel leuk voor beide hoor! Idd is het wel een all in resort.. Maar je kan ook ala carte eten en dat is dus een stuk lekkerder en gezelliger..
Hmmm... Dan denk ik dat dat hem gaat worden. M'n dochtertje is dol op glijbanen, ik denk dat ze haar lol daar wel op kan.
Wij zijn vorig jaar met onze 3 kids naar Aqua Fantasy geweest. Is ons goed bevallen. Ook t zwemmen met de kleine.