Iemand ervaring met vlokkentest?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Marlie81, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik heb even een vraagje. Dinsdagmorgen heb ik een vlokkentest gehad. Nu verlies ik ongeveer 2 keer per dag wat vocht van ondere. Het is waterig met een rode/roze gloed. Wat is dit? Is dit gewoon afscheiding of misschien wat vruchtwater en kan het kwaad of niet? Echt bloed verlies ik niet. Het vocht is alleen wat rozig van kleur en aan het wc papiertje zit dan ook wat rozig/rode gloed. Daarna is het weer over....dit gebeurt zo 2 keer op een dag. En verder is alles normaal.
    Sorry voor het smerige praatje maar maak me een beetje zorgen.

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Kan je geen antwoord geven op je vraag, maar misschien is het wel verstandig om deze vraag neer te leggen bij je gyn of vlos.
    Ik zou even bellen.
    Dan heb je meer duidelijkheid.

Mirre

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zou denken vruchtwater, meteen even bellen met de verloskundige. je kunt het ook zeer langzaam verliezen zoals afscheiding zeg maar en soms een klein plasje. hun kunne je meer uitlegge en eventueel een echo maken

4. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik kan pas tussen 13:30 en 15:30 bellen. Vandaar dat ik alvast even benieuwd was om iemand hier mij al wat kon geruststellen...maar dan wacht ik het even af. Bedankt in elk geval.

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Jeetje Marlie het zit ook niet mee, ik kan je helaas ook niet helpen, wederom heel veel sterkte.

6. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Heb net even gebeld en ze zei dat het geen kwaad kon...komt wel vaker voor. Nog even goed rust houden zei ze en als het echt erger wordt dan nog een keer bellen....

7. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Hoe hebben ze de test bij jou gedaan? Via de buikwand of vaginaal? Bij mij vaginaal en heb de dag van de test wel wat stolsels verloren en de volgende dag oud bloed, verder niets maar het schijnt wel normaal te zijn hoor. En vooral rust is nu erg belangrijk! Ik heb daarna ook een aantal dagen heel weinig gedaan. 5 dagen daarna kreeg ik weer een echo en alles was gelukkig goed met het kleintje.

8. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Bij mij hebben ze de vlokkentest via m'n buik gedaan. Dan is het dus niet de bedoeling dat je bloed verliest daarna...het wordt gelukkig niet erger, dus het zal wel meevallen.

Deel Deze Pagina