alleen een vruchtzakje tezien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door cynthia136, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynthia136

25 nov 2007
    11
    0
    0
    huisvrouw
    almere
    Hoi marline,

Ja ik krijg vandaag een extra echo om tekijke of er al iets tezien valt.
    Heb gister nog ff de verloskundige gebeld maar zij zag het ook somber in.
    Hoop wel op het beste maar maak me echt zorge :( Dus ja nog ff moet om half 2 maar weet nu al dat dait de langste dag van me leven gaat worden
    gr Cyn

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wel raar dat ze niet na een week ofzo gaan kijken binnen 2 dagen verandert het weinig volgens mij

ik wens je heel veel succes meid
    laat je het ons weten?

gr marline

3. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

hey marline..

Het kan ook zijn dat je eisprong later is geweest dan je had verwacht toch! maar kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt..
    ik zal voor je duimen..

liefs Ghita

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hmm ik vind het wel apart dat de gyn zo negatief scenario schetst als er een week verschil in zit met jouw berekening.
    ik zit zelf in dezelfde situatie, volgends de echo was ik vorige week 5,5 week zwanger en omdat dat zo pril is, is er enkel een leeg vruchtzakje te zien.
    wij dachten zelf dat ik langer zwanger zou zijn.
    dus ik vreselijk in de stress maar de gyn was eigenlijk heel positief, die zei je komt over een week terug voor nog een echo want met zo'n korte zwangerschapsduur is er nooit wat te zien, en het is heel goed mogelijk dat mijn eisprong toch op een ander moment was dan ik dacht.
    hij gaat er eigenlijk vanuit dat ik deze week gewoon een kindje te zien krijg op de echo! terwijl ik zelf loop te stressen dat het mis zou kunnen zijn.

mijn gyn ziet het dus een stuk positiever in dan de jouwe terwijl onze situaties volgens mij redelijk overeenkomen

5. Jessy2403

Jessy2403 Lid

24 jun 2007
    67
    0
    0
    leerlingadministratrice/applicatiebeheer
    Winschoten
    Hoi meiden,

ik zit in precies hetzelfde schuitje. Ik ben heel verdrietig en onzeker. Vorige week woensdag hebben wij onze termijnecho gehad. Nou ja , dat het het moeten zijn. Ik ben als het goed is vandaag 9 weken zwanger.
    Tijdens de inwendige echo was niet dat te zien waar wij en de gyneacoloog op gehoopt haddden. In vergelijking met het aantal weken dat ik zwanger ben en de grootte van de vruchtzak, was het vruchtje veel te klein. De gyneacoloog zei dat je bij een normale zwangerschap van 8 weken al van hoofje naar kontje moet kunnen meten hoelang je ongeveer zwanger ben. Nou, in ons geval viel er dus helemaal niet te meten. Hij zag wel een klompje cellen met iets van misschien hartactiviteit. Hij kon ons niet vertellen of het nou goed zit of niet en we moeten dus volgende week donderdag 6 december terugkomen voor de 2e echo. Dan gaat hij kijken of het klompje cellen zich verder ontwikkeld heeft. Zo niet, dan hoef ik jullie niet te vertellen wat de gevolgen zijn. De gyneacoloog zei wel dat het misschien ook kon zijn dat ik toch minder lang zwanger ben dan wij allemaal berekend hebben.

Ik ben gewoon verschrikkelijk bang dat het mis gaat! Mijn vriend daarentegen is heel positief en denkt dat wij ons verrekend hebben. Ik wil hem zo graag geloven en hoop echt dat wij volgende week een goede echo te zien krijgen. Dit zijn echt twee rotweken. Ik wordt echt heen en weer geslingerd tussen emoties!

Ik wens iedereen heel veel sterkte en veel succes die ook in dit onzekere, vervelende schuitje zitten.

Liefs Jessy

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    meiden ik wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte in deze onzekere tijd

twinny

7. cynthia136

25 nov 2007
    11
    0
    0
    huisvrouw
    almere
    Hallo allemaal,

Ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een echo.
    In het begin zag ik niets en had de hoop al opgegeven! :(
    Toen heel vaag zag ik iets knipperen :( na dat de echoscoopist
    hele maal inzoemde zag ik de hartslag van me ongeboren vruchtje :)
    Er viel zo een last van me schouders en was echt heel bij toen ik toch een hartslag zag. Moet nu over 2 weken terug om een termijn echo temaken.
    Snap alleen nog steeds niet waarom de gynecoloog zo negatief was geweest, gelukkig zat ze er flink naast :)
    Dus voor iedereen die nu nog in de spanning zit er is nog hoop!
    Kijk maar naar mij ik had de hoop echt al opgegeven maar uit eindelijk kwam het toch nog goed :thumup:

GR Cyn

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey cynthia

wat goed zeg
    van harte gefeliciteerd
    nu ik en de anderen nog ;)

9. cynthia136

25 nov 2007
    11
    0
    0
    huisvrouw
    almere
    Hey Marline,

Dank je, ja nu jullie nog maar blijf hoop houden mop!
    Er is nog hoop

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hey Cynthia,

Super joh! Geniet ervan :D

11. Niet meer actief

goed hoor cyn!
    ik heb vandaag ook eiiiindelijk een vruchtje gezien en een hartje zien kloppen,bleek dat de banner die ik uit intuitie gemaakt heb nog precies klopt ook,vandaag 8 w 0 d

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb ook in je andere topic geantwoord maar heb toch ook zooo met je meegeteld en geleefd dat ik je nogmaals wilt zeggen hoe blij ik voor je ben met je kloppende koffieboontje

nogmaals wens je echt een hele fijne zwangerschap toe

groetjes nathalie ;)

13. Niet meer actief

dank je wel nathalie

14. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hier nog een positief berichtje, ook mijn echo van vandaag (ze kunnen nogsteeds niet zeggen hoe lang ik zwanger ben maar gokken het op 6 weken) was goed! een miniscuul klein koffieboontje MET hartactiviteit, waar vorige week enkel nog een leeg vruchtzakje te zien was!

15. Niet meer actief

hartstikke fijn meid
    !

16. cynthia136

25 nov 2007
    11
    0
    0
    huisvrouw
    almere
    Hallo allemaal,

Ik ben blij dat jullie ook allemaal goed nieuws hebben gekregen.
    Het is maar niets om zo in spanning tezitten.
    Nou maar genieten van de zwangerschap :)

Groetjes Cyn

Deel Deze Pagina