Hallo lieve meiden, Ik "zat" in een heel gezellig topic met allemaal leuke gezellige meiden maar (bijna) iedereen daar is ondertussen al zwanger en zijn dus verhuisd naar een nieuw topic. Nu was ik aan het kijken of ik ergens kon aansluiten... maar de meeste onderwerpen voor het 1e kindje lopen al allemaal zolang... Ik ben zelf 26 jaar en we zijn sinds April 2013 bezig voor ons 1e kindje Wie wilt er gezellig me kletsen?
Hoi Yvke, Je kan altijd bij ons mee komen kletsen. Laatst hebben er nog een paar nieuwe kletsers zich bij de groep aangesloten. Wij vinden altijd hoe meer zielen hoe meer vreugd. De helft is er zwanger en de andere helft is bezig met zwanger worden. Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2
Hallo! Ik was ook opzoek naar een topic om mee te praten. Ook wij zijn bezig voor ons 1e kindje sinds april 2013. In juni ronde 1 meteen zwanger wat eindigde in een miskraam 12 juli. Nu zitten we weer in ronde 1. ovu-testen knalde gisteren, dus ben benieuwd of het weer lukt!
Gezellig dat je mee komt kletsen Ook wij waren ronde 1 meteen zwanger en dat eindigde ook in een miskraam. Wij zitten nu alweer in ronde 3. Mijn menstruatie is sinds vandaag gelukkig weer weg... Ik hoop dat mijn 2 mede kletsmaatjes ook hier komen, duan dan worst het hopelijk vanzelf weer een gezellig clubje
Ik zou ook wel mee willen kletsen, overal zijn mensen al lang bezig en bevriend, maar ik heb me nog maar pas aangemeld. Wij zijn nu wel al een jaar bezig maar het wil niet erg lukken. Op dit moment zit ik op mijn menstr te wachten, maar ben al 3 dagen te laat. Het zou kunnen dat... Maar ik durf niet te testen, bang voor de teleurstelling omdat ik wel last heb van wat bruine afsch wat ik altijd een paar dagen voor m'n menstr heb. Heb wel de testen van het kruidvat gehaald waar de meesten het over hebben, en dat is ook voor het eerst. Omdat ik dus altijd op tijd ben, behalve de laatste cyclus, toen was ik 5 dagen te vroeg. Hoop dat we hier wat kunnen spuien als het niet lukt of elkaar kunnen feliciteren als het wel lukt Groetjes hopeforyou
@Hopeforyou, leuk dat je erbij komt.. we tellen er nu al 3 haha! Wat vervelend dat het niet wil lukken. Bedoel je dat je nu 3 dagen overtijd bent? Als dat zo is kan je dus eigenlijk al testen, maar kan me voorstellen dat je niet teleurgesteld wil worden. Weet je al wanneer je zou willen testen mocht je nod niet komen?
Welkom hopeforyou gezellig dat je komt meekletsen. Hoe regelmatig is je cyclus? Want misschien ben je wel gewoon zwanger en zit je jezelf te kwellen voor niks Als je cyclus altijd netjes regelmatig is, dan zou ik gewoon morgenvroeh testen Hoe oud zijn jullie trouwens? Ik ben 26, wordt bijna 27 (over 1 maand) En mijn man is ook 26. We zijn nu 1 jaar getrouwd
@aroma34, Ik ben inderdaad 3 dagen overtijd. Ik had bedacht 4 a 5 dagen te wachten, maar omdat ik nu zo met de buikpijn zit en het bruine steeds meer lijkt te worden weet ik het echt even niet wat te doen. Het niet lukken is sinds kort pas eigenlijk dat ik er echt mee zit, gelukkig maar, want anders trek je het niet. Als je iedere maand weer teleurgesteld bent omdat de boel weer op gang komt is ook niet gezond. Ik sta er in van: als het lukt, dan lukt het. Maar de laatste 2/3 maanden dus niet meer. Heb ook wat probleempjes gehad met mijn baarmoeder, ik heb namelijk een voorstadium van baarmoederhalsk... (Vind het een rotwoord dus schrijf het nooit voluit) gehad. Alle verkeerde cellen zijn weggehaald en vorig jaar was de controle goed maar het speelt wel in m'n hoofd mee of het daardoor komt dat het niet lukt. Ik moet eigenlijk weer op controle maar ja, druk druk druk he?
Ik ben 31, deze maand 32, manlief is 36, volgende maand 37. Cyclus is meestal 28 dagen, heb een appje op telefoon die meestal klopt Zijn meer als 12,5 jaar samen en bijna 3,5 jaar getrouwd.
Ow dan is het wel heel erg spannend. Mijn duimen draaien voor je! Wij zijn nu 8 jaar samen en vorig jaar dua getrouwd. We hebben trouwens 2 honden die al een beetje onze "kindjes" zijn
@Hopeforyou ja dan zou je haast denken dat je nod eraan komt. Maar zoals Yvke86 als zegt, wie weet ben je toch zwanger. Ik had dat namelijk ook toen ook zwanger was, buikpijn en krampen, ik d8 ook echt dat mn nod snel kwam totdat ik 3 dgn overtijd s avonds positief teste. Dus het kan nog alle kanten op! @Yvke86 ik ben nu 21 jaar (jong, ik weet t) maar een hele sterke kinderwens en we zijn 2 jaar getrouwd. Mijn man is 25. We hebben 1 hond, en zoals je zegt is dat al echt een kindje haha
Ik vind je niet jong hoor Ken wel meer mensen die vroeg een sterke kinderwens hebben. Mijn man wilde al 3 jaar kinderen, ook vanaf zijn 23e En ik ben er gewoon nu pas aan toe Leuk dat jullie ook een hond hebben.
Hallo! Ook ik klets graag met jullie mee! Mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje, 2e ronde. Eerste ronde (vorige maand) gelijk positieve zwangerschapstesten, helaas ging het mis. Ben nu bezig met ovulatietesten en temperaturen om een beetje inzicht te krijgen in tijdstip van eisprong. Momenteel cyclusdag 10 en een hele lichte streep op ovutest. Even doortesten nog dus. @hopeforyou: jeetje, spannend dus. Hopelijk heb je straks positief nieuws! Oja, over 4 weekjes word ik 26 jaar en mijn vriend is 31 jaar. We hebben al een kat, twee cavia's en een konijn.
Haha ja hoor dat telt ook mee hoor @Biancavv1987 welkom, leuk dat je mee wil kletsen. T nummer staat al 4 haha. Maar wat naar dat t mis ging. Kwam de mk vanzelf opgang? Bij mij dmv medicatie, en heb 2 weken gevloeid. ben nu ook bezig met ovu testen. Vanaf eergisteren wordt t streepje duidelijker, en gisteren een knal test gehad en vandaag ook nog een duidelijke streep. Dus ik benieuwd. We zijn nu wel bewust bezig maar ik zou t een wonder vinden als t weer gelijk raak zou zijn. Dus we rekenen er niet op.
Hoi meiden!! Ik wil er ook bij haha ziet er gezellig uit! Ik ben Manuela ben 22 Jaar word in Jan 23 en heb ook een sterke kinderwens.. Wij zitten nu in ronde 4 en Heb in ronde 1 ook positief getest 2 x maar helaas een week later bloedingen dus een vmk. Nu afwachten gister mijn eisprong gehad dus hoop zo dat het raak is.. Wij hebben ook een hondje een kleine chiauhaua (geen idee of ik het zo goed schrijf Hihi) super lief klein mormeltje wat ook m'n kindje is! Veel liefs Xx
@aroma34: volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde verhaal. Jullie ook 1e ronde gelijk raak, maar toen mis gegaan en nu ronde 2? Ik heb vorige maand een week lang positieve testen gehad (vaak getest, kon niet geloven dat het de eerste keer zou lukken). Bij 5+0 kreeg ik last van mijn onderbuik + bloedverlies. Heeft 7 dagen geduurd. Bij hoeveel weken ging het bij jullie verkeerd? Nu ronde 2, zou idd een wonder zijn als de testen weer positief zijn, maar moeten er maar niet vanuit gaan.
Ik wil ook graag met jullie meekletsen! Wij gaan ook voor een eerste kindje en we zijn sinds maart 2013 bezig. We zitten nu in ronde 6 en we kunnen alweer bijna aan de klus! De rode dagen zitten er alweer op en morgen gaan we gezellig een dagje naar de sauna. Hopelijk is het voor ons allemaal binnenkort raak!