Alleen en zwanger 6 weken

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door tammie01, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Jilly, gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Wilde toch even reageren op je berichtje.. het is zo herkenbaar, ik was ook best 'bang' voor reacties in mijn omgeving maar de reacties die ik uiteindelijk kreeg waren zo fijn! Natuurlijk worden er af en toe rake vragen gesteld (ik heb aangegeven dat ik wil dat mensen alles aan me vragen ook als het vervelende, confronterende vragen zijn...)
    Ik hoop dat het voor jou ook mee zal vallen (denk het wel, komt vast wel goed!)
    Succes en geniet van je zwangerschap :)

2. jilly1979

jilly1979 Lid

15 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou pff het is echt lastig hoor. Gisteren de vader van mijn kindje aan de lijn gehad en is nogal een discussie geweest. hij heeft het verteld aan zijn vrouw en ze hebben besloten met elkaar verder te gaan, ja best het is nooit mijn intentie geweest met hem een "echte" relatie te beginnen. Overigens wist ik ook pas na langere tijd dat hij al een vrouw had. Maar goed das allemaal achteraf. Hij eist dat ik het kindje weghaal, want hij wil er niks mee te maken hebben en betaalt geen cent alimentatie. Je voelt m al de hormonen spelen op .... ik had zoiets van best, weet je ik heb jou niet nodig om de kleine groot te brengen. Maar ik vraag me af als je nou weet dat je vader wordt dat je zo hard kan zijn en kan zeggen van je eigen vlees en bloed ik wil er niks mee te maken hebben. Dat ik geen relatie met hem wil betekent niet dat hij zijn kind niet mag zien.

Pff wat een lastige situatie, oja hij zei als reden voor het weghalen je bent pas 5 a 6 weken het stelt nog niks voor, tja wat zeg je dan......

3. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een zak! sorry moest ik even kwijt!!

eerlijk, moet er niet aan denken dat mijn man een andere vrouw zwanger maakt! maar als het zo is, is ook dat kindje welkom op de aarde........

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Vreselijk Jill... Ik heb deze discussie ook gehad met de verwekker van mjin kindje. Hij zei ook doodleuk dat het 'nog niks' was en ik het weg moest laten halen, en snel ook. Meneer was best bereid me te steunen en wilde dan zelfs wel meegaan als ik het weg zou laten halen, dat vond hij geloof ik erg aardig van zichzelf ;)
    Dat heeft 'ie 1 x gezegd... was hem daarna wel duidelijk dat hij dat beter niet nog een keer kon zeggen denk ik :D
    Voor hem was het misschien nog niks, voor mij was het echt al een kindje in wording, MIJN kindje.

Het is idd pijnlijk om de vader van je kindje dit soort dingen te horen zeggen maar daar kom je wel overheen. Ik denk ook dat het gewoon tijd nodig heeft dat je het een beetje los kunt laten.
    En misschien draait hij nog wel een beetje bij, het is voor hem ook een schok natuurlijk (ik keur absoluut niet goed wat hij gedaan heeft óf hoe hij reageert maar soms heeft iemand even tijd nodig voordat er weer een normale reactie uit kan komen...)

Sterkte en succes!

5. jilly1979

jilly1979 Lid

15 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en of t nog niet erg genoeg is, stuurde de vriendin van zijn vrouw mij gisteren een bericht (ze had me via hyves gevonden) ... gefeliciteerd met je ZWANGERSCHAP !!!. Kom op zeg wat een kinderachtig gedoe, ga lekker uit je stekker tegen de verwekker van mijn kindje. Ik heb wel gereageed en misschien is dat niet goed, maar heb gestuurd dat ik geen verantwoording aan iemand hoef af te leggen en zeker niet aan de vriendin van de vriendin van de verwekker van mijn kindje, aangezien ik niet diegene ben met een relatie en of zulke puberale, sarcastische berichten in het vervolg achterwege gelaten kunnen worden.

Wat een gedoe, en ja Chiggy je hebt gelijk het zal allemaal een plaatsje moeten krijgen. En t is zeker zo, 5 / 6 weken wat is dat, maar het zit idd wel in mijn buik. En wat gebeurt dat gebeurt maar mijn kindje wordt gewoon op de wereld gezet. Grappig zeg die van mij zei ook ja weghalen wil het zelfs voor je betalen, dussssss wat een debiel zeg, hij vond dat ook erg aardig van zichzelf hahaha. En wat jij zegt soms heeft iemand tijd nodig om weer normaal te reageren, maar ik hoef geen relatie met hem. Draait hij bij en wil hij zn kindje zien prima, maar ik ben er klaar mee.

Ben echt enorm blij met dit forum en dat we onze verhalen bij elkaar kunnen spuien.

Deel Deze Pagina