Hallo allemaal, Ik heb volgens mij nog nooit mijn eisprong gevoeld of symptomen dat de eisprong plaats vindt. Helaas heb ik altijd best last van afscheiding, dus hieraan vind ik het ook lastig te zien. Nu bedacht ik me laatst iets. Met enige regelmaat heb ik snachts pijn aan de linkerkant van m'n baarmoeder/maag. Als ik dan wakker word voel ik die pijn. ik heb altijd gedacht dat dit kwam omdat ik dan snachts naar de wc heb gemoeten ( gewoon plassen) maar het te lang heb opgehouden. MaAr nu ik meerdere meiden hoor over hun eisprong ben ik me gaan afvragen of dat toevallig niet de mijne is en dat die regelmaat 1x per maand betreft? Herkent iemand dit heel toevallig? Groetjes!
Je maag zit hoog in je buik en je baarmoeder erg laag. Dus ik vraag me af waar je die pijn precies voelt. Niet iedereen voelt/merkt iets van de eisprong. Dus kan ook zijn dat je t gewoon niet voelt. Hou de pijn even in de gaten en hoeveel dagen je erna ongi wordt.
Hoi Liv1985, De pijn die je beschrijft herken ik heel goed! Heb ook wel eens last van die pijn 's morgens vroeg. Kan eigenlijk niet zeggen of dat met de eisprong te maken heeft, ik heb hem zelf ook nog nooit gevoeld helaas... Volgens mij bij mij niet, ik heb het denk ik wel vaker dan maar 1 x per maand.. Kan je helaas niet echt verder helpen dus...
@ En mamahil heb jij je nooit afgevraagd waarom je die pijn hebt? Of waar denk jij dat et vandaan komt? Ook te lang je urine opgehouden misschien? Vind het altijd een rare pijn en heb em nooit kunnen plaatsen @ flora.. Links onder m'n navel (als ik naar m'n navel kijk dan) zeg maar tussen m'n navel en m'n linker heup bot Iig bedankt voor de reacties!
Ja, heb me ook wel eens afgevraagd waar het door kwam en ik had ook het gevoel dat ik te lang mijn urine had opgehouden. Als ik dan naar het toilet geweest ben duurt het best even voordat die pijn wegtrekt, heb jij dat ook?
Tja omdat ik nooit zo bij die pijn heb stil gestaan, kan ik me ook ff niet herinneren wanneer de laatste keer was en hoe het weg is gegaan! Als ik het weer heb, meld ik het hihi