zoals ik daarjuist gezien heb maak ik een nieuw topic waar alleen FOTO's van de september mama-buikjes !!!
even dit topic weer naar voren geplaatst want denk dat de vele september mama's dit topic vergeten zijn! waar blijven die buikjes????
Hahah, die zullen ze vast niet vergeten zijn.. maar vooral bij een eerste is er op darmen buikje na, nog niet veel te zien Ik ben zwanger van de 3e, en buikie begint nu bij 11 weken pas beetje te komen, maar nog niet dat ik zeg van tjonge hij begint te groeien haha. Dus voor ik wat plaats, zal er toch echt een baby buik zichtbaar moeten zijn
ja ik maak geen foto van mijn non buik ja hij is vetter haha maar het kindje zien we pas een paar weken later dusseh idd ik denk dat het nog te vroeg is voor de meesten..
zoals je wel op mijn foto kunt zien hier boven ergens kan ik het al een tijdje niet meer verbergen heb het wel geprobeerd met wijde tshirts en zo maar dat werkte niet echt en buiten dat ben ik de 12 weken gepasseerd dus ook ik verberg het niet meer hoor ze komen er toch wel achter
Niet zo'n hele mooie foto maar echt een buikje van vandaag, 11 weken 5 dagen had net mijn buikbanden binnen dus die ging ik even proberen.