Hier een foto van 9 - 19 - 29,3 dagen zwanger vandaag!!!! En eentje in het groot! Is zeker wel een verschil,ga goed merken dat ik goed groei. Had gisteren al moeite met mijn teennagels knippen En ondertussen al 9 kilo rijker............ ''De rest ook allemaal hele mooie buikjes''
hoi dames.. onze babs komt ( waarschijnlijk) 22 sept. ik ben nu 28.3 weken.zwanger van een boyyy!!! helemaal gezond en we zijn reuze gelukkig. wat leuk om al die septmber buikjes te zien. ik ga mijn buikje ook nog showen hoor. moet morgen weer nieuwe fotos maken.. leuk om iedereen te zien groeien die in september zijn uitgerekend
Hey Dochter2009! Mooi buikje meid! Ik vandaag alweer 31 weken! Zal deze week hier ook ff een foto spammen . @ Deniesje en Ikke en de rest van de vorige pagina hihi , mooie buikjes dames! Mijn navel is trouwens niet naar buiten "geplopt".... Zou dat nog komen ?
Dochter wat heb je toch altijd mooie foto's en wat ben je ontzettend mooi zwanger!! WOW! Deniesje, mooi!!!! Ikke, wat een bescheiden maar mooi buikje!