zijn er al sept babys geboren? mijne zit nog wel goed hier. 22 ste uitgerekend maar denkt dat het eind sept word... hoe is het jullie?
Mij geloven ze vaak ook niet als ik zeg dat ik as maandag ben uitgerekend hahaah..Ons kindje wordt geschat op 7 pond. Maarja die schattingen kloppen toch niet altijd heh
Ik weet niet of ik dit goed heb gedaan, maar hier is mijn buik met 35+1.. Ben inmiddels 38 weken... We krijgen een keizersnede en deze is ook al gepland... Spannend dus!!
goeden morgen meiden gisterenmiddag ben ik gestript heb sinds vannacht krampen en buikpijn dus met een beetje mazzel hoop ik dat onze kleine meid dit weekend geboren gaat worden !!!!!
Hier al een september baby geboren! Op de uitgerekende dag . ( 11 september ) Succes meiden met de laatste dagen En heel veel succes met de bevalling!
wat leuk weer allemaal buikjes. stond vandaag langs de zijlijn manlief te suporten, vroeg er iemand hoe lang moet je nog? maandje of twee... ik hahaha neee zaterdag de 22ste ben ik uitgerekend. dan kijke ze je echt met grote verbaasde ogen aan. en.vinden het dan grappig dat ik nog zo fit en fruitig langs de zijlijn sta te joelen bij voetbal van manlief... jaja heb zelf ool niet echt door dat ik al snel mama zal worden. spannend nu hoor!!!
vandaag is mijn uitgerekende datum. heel gek om nog zo fit rond te lopen en man lief te supporten langs de zijlijn. hihi spannend
hallo, hier ook vandaag uitgerekend en nog helemaal geen tekens van een naderende bevalling hihi. Spannend hoor... Ook eerste kindje???
ja ook ons eerste kindje. alles is nog erg rustig hier binnen. geen gerommel niks. enige is dat hij wel ontzettend drukt op mijn bekken. en dat geeft me nu een beurs gevoel. erg pijnlijk. en bij jou?
zijn er verder nog steeds geen sept beeebs? mijne laat ook wel op zich wachten . hij vind het veel te lekker in mijn buikie.