Wow wat een mooie buiken zeg! Ik heb nog alleen darmen, maar ook die show ik hier 10 weken: Bekijk bijlage 227356 en hier 12 weken Bekijk bijlage 227358 Hebben jullie ook zo'n last van bekkeninstabiliteit? Ik voel me net een pinguin!
Mooie buiken meiden! BlissKarin: Met 12 weken gaat je buik vaak echt beginnen met groeien, dus dat hoeft niet perse een darmen buikje te zijn Hier gelukkig nog steeds weinig tot geen last van BI * even afkloppen* heb er bij me vorige zwangerschap last van gehad vanaf week 16 tot eind van zwangerschap. Dus hopelijk blijft het nu voorlopig even goed gaan,want kon niks. Buikje begint hier nu ook echt te groeien (bijna 13 weken) dus binnenkort maar eens foto maken denk.
Jeeeeej, Wat goed zeg, een nieuwe topic September buikjes!! En dan alleen foto's. De andere topic die ik geopend heb daar is gewoon niet meer tussen te komen of uberhaupt niet te volgen, daar gaan ze zo snel. En helaas weinig foto's nog te zien. Hopelijk zien we hier nog een hoop mooie September buikjes!!! X
Bekijk bijlage 228398 zal ook hier effe mijn buik spammen ben hierop deze foto 14 weken jullie hebben ook allemaal al mooie buikjes
nou, weer een maand verstreken, dus weer tijd voor een foto op de tweede foto is het verschil tussen week 6 (ik weet het beschrijving zegt 9, maar ik heb het na gezocht, tis toch echt week 6) en nu, 13wk en 6dgn. ik ben toch wel gegroeid misschien niet zo heel erg als anderen hier, maar het is dan ook mijn eerste
Bekijk bijlage 228994 Bekijk bijlage 228995 Buikje met 11 weken en 4 dagen groeit zo snel als het goed is staat erop de 1ste pagina een van mij met 6 weken
hey dAMES wat leuk een topic over alleen fotos nou hier komt de mijne dan is van vandaag precies 14 weken
ik zal binnenkort ook een foto maken.. *trouwens, veel mama's zie ik niet bij het 'klets-gedeelte'?? *
Bekijk bijlage 230106 Bekijk bijlage 230108 Dus... Mijn buik is nog lang niet zo ver hahaha Was ook wel behoorlijk slank (zelf wat ondergewicht) dus vind het wel spannend en een beetje gek om opeens een bobbeltje te zien waar het eerst helemaal plat was!
Het kletsgedeelte gaat veel te snel en ik vind het niet zo interessant... Sorry. Ik maak echt veel te. Weinig foto's zalhetvrijdag weer eens doen.
Afgelopen zondag gemaakt, met 14 weken. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=231018&stc=1&d=1331913729