Hallo allemaal, Ik ben morgen 36 weken zwanger en de laatste week heb ik continu een hongergevoel. 'S nachts word ik er wakker van en als ik één van m'n nachtelijke plassessies heb kan ik door het hongergevoel niet meer in slaap komen... Grr. Meer hoogzwangeren hier last van?
heb dit ook vanaf 36 weken! ik eet nu een uurtje voor ik plan naar bed te gaan even een boterham oid, en het lijkt wel te helpen.. heb overdag trouwens ook constant honger! ik denk maar dat mn lichaam het nodig heeft, dus geef er enigzins aan toe door vaker tussendoor wat te eten, in kleine hoeveelheden, en gezond. zoals worteltjes, ongezouten noten etc..
zelfs met mn gezonde eten ben ik alweer 20kg aangekomen dus ik vraag me af wat het zou zijn als ik niet gezond had gegeten !!!!!!
hier ook elke keer honger maar heb meer lekkere honger en wil dan ook altijd ene komkommer hebben.... Het maak trouwens niet uit wat je eet en hoeveel je aankomt ik eet ook niet echt gezond hoor en ben nog steeds -1 kilo en dat met bijna 39 weken zwangerschap.. dus dat wilt echt niets zeggen...