Hallo Las in een ander topic dat er veel meiden last hebben van paniekaanvallen. Ik heb oudere topics gevonden maar die zijn allemaal gesloten. Zijn er meiden die het fijn vinden om zo af en toe eens het er met elkaar over te hebben. Bij de andere topics stopt het namelijk bij pagina 3 ofzo! Als er animo is zal ik hier mijn verhaal en gevoelens neerzetten.
Ik ben van de week naar de ha geweest voor mijn paniekaanvallen. Ik ga nu naar een psygoloog om er over te praten. Bij mij wordt het te erg om er niks mee te doen.
volgens mij kun je ergens bij clubs hier wel een topic openen? zijn idd ontzettend veel met angst en panieksstoornissen
Wil ook wel mee praten denk dat het ook wel fijn is om het met lotgenoten erover te praten omdat we allemaal weten hoe het voelen. Zou ook wel leuk zijn om tips met elkaar uit te wisselen hoe er mee om te gaan?
Ik weet niet precies wat jullie klachten zijn, maar wat mij enorm heeft geholpen zijn de sessies van Geert Verschaeve. Kijk voor info maar eens op zijn website: Agorafobie.be - angstaanval - paniekaanval - angst - pleinvrees - hyperventilatie Ik durf niet te zeggen dat ik er helemaal vanaf ben, maar die echte paniekaanvallen heb ik niet meer en die waren toch wel het ergst.
Ik ben zo brutaal geweest om zelf even een topic te openen bij clubs want vermoed dat deze daar op ten duur ook wel heen word geplaatst Dus wie mee wil kletsen kom je aanmelden http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/342315-kletshoekje-voor-moeders-vrouwen-paniek-angsstoornis-kletshoekje.html#post12263943