Bij de V en D is dat heerlijk. Liggen ook altijd tijdschriften. Kan prima lekker alleen ff wat eten en drinken en lezen. Heel normaal hoor.
OOOOOOh heerlijk! Lekker alleen,geen gezeur,alleen rekening houden met jezelf en doen wat je wil! Ik zeg:gewoon doen!
Doen! Ik vond het zelf altijd een beetje raar (vraag me niet waarom), maar heb laatst heerlijk alleen geluncht. Vond het helemaal niet raar maar juist relaxed. Bediening leek het overigens ook niet raar te vinden, dus morgen gewoon eens proberen. Veel plezier!
Heerlijk! Bij de v&d hier in groningen hebben ze een stamtafel met tijdschriften liggen. Deed het regelmatig (moet ook nidig weer shoppen)
ik vond het de eerste keer ook een beetje ongemakkelijk, maar idd iets te lezen mee en nu vind ik het heerlijk. gewoon proberen, geniet ervan!
Ik zag er eerst ook tegenop de eerste keer alleen. Maar vind t heerlijk... Lekker mensen kijken! En je bent echt niet de enige die alleen zin hoor! Shopse!!
wat lief jullie reacties dames!! zometeen ga ik,snel de hond uitgelaten,nu de kinderen alles klaarmaken voor school en dan snel vertrekken,ik ga er echt eens van genieten! lekker op m,n gemakje eens bij de action en wibra rondneuzen heerlijk! en natuurlijk een kleinigheidje voor de kinderen meenemen. nou dames ik laat jullie strakjes wel iets horen hoe het is geweest. groetjes
Ik ga af en toe alleen naar een restaurantje (ook naar V&D) om te lunchen. Geen probleem. Lekker broodje, koffie, tijdschrift erbij...heerlijk Veel plezier vandaag
Ik vind er alleen ook niks aan dus ik zou het niet doen. Ik ga wel eens alleen de stad in omdat ik dan wat dingen nodig heb maar ik ga niet op mijn gemak alleen ergens een broodje eten.
Gewoon lekker doen! Ik twijfelde ook. Ik was te vroeg in de stad voor een afspraak.. en had het na een uurtje wel gezien. Ik ben gewoon de la place binnen gelopen en heb daar een heerlijk kopje koffie op! Er zaten trouwens meer mensen alleen. Dus waarom niet? Neem inderdaad een boekje/tijdschrift mee om te lezen en ontspan
Oh wat een goed idee! Mijn dochter gaat nog niet naar school, maar elke vrijdagochtend zit zij al op het kdv en ben ik thuis. Meestal ga ik boodschappen doen en poetsen, misschien dit keer gewoon eerder richting mijn werk en daar lekker eerst even de stad door en een bakje koffie doen. Ben benieuwd hoe jouw dag vandaag is! Geniet ervan!
Ik deed dat ook nooit maar heb het een tijdje geleden voor het eerst gedaan en mán dat is me goed bevallen! Lekker alleen met mijn koffie, een boekje, een lunch, geen man en kind om je heen en niemand waar je iets tegen moet zeggen of op moet letten, zalig
Ik zou dat niet doen. Vind er zelf niets aan om in mn eentje ergens te gaan zitten. Maar ik vind er sowieso niet veel aan om alleen de stad in te gaan, dat doe ik alleen als ik even ergens snel er in er uit moet.