gewoon doen, is echt niets geks aan. Doe het zelf ook, en zie altijd ook andere mensen met een kopje koffie, broodje, krantje. Ik had zelf altijd moeite met alleen naar de bios gaan, ga graag naar de film en niet iedereen wil altijd mee. dus laatst 2 keer alleen geweest, vond het even ongemakkelijk, maar daarna, lekker rustig de film gekeken. Was prima.
ja ik ga het ook eens proberen als ik al die reacties zo lees dan lijkt mij dat toch wel eens heerlijk om dat eens te gaan doen hihi
Ik zou dat zelf ook niet doen. Zou dan het gevoel hebben van alle kanten bekeken te worden en zou dan niet weten waar ik kijken moet, omdat je niemand hebt om mee te praten. Of ik zou dan helemaal 'duiken' in een tijdschrift of boek. Ik snap je twijfel dus wel....
Oh heeerlijk ff helemaal alleen. Ga ook alleen op vakantie dus mij zie je wel eens alleen over de aardbol struinen. Zo kan ik eens echt nadenken en niet altijd maar met andere bezig zijn! Doen bevalt het niet dan ben je zo weer weg. Zo ben ik ook ooit begonnen en heb het al zo veel gedaan.
DOEN! Ik vind het persoonlijk heerlijk ... ik neem dan een italiaanse koffie (met slagroom) en een lekker gebakje. Het liefst zit ik naast het raam en ga lekker naar het wandelend publiek kijken terwijl ik echt geniet van mijn koffie. Als je meer schaamte hebt om daar alleen te zitten, dat is nergens voor nodig! En als je het echt niet ziet zitten gewoon gelijk weggaan, maar ik zou het eerst proberen.
Ja en nee. Ik heb 1 keer alleen gezellig thee gedronken en vond dit echt zo stoer van mezelf. Want ik heb altijd het idee dat mensen mij zielig vinden van:"kijk, haar nu eens, zo alleen". En ik voel me dan ook zo bekeken. Wil niet zeggen dat dit zo is. Maar dat is mijn onzekerheid die dan parten speelt. * denk dan aan die reclame van die uil bij de Efteling; gezellig, met zijn allen, in een huissie* Afijn, ik draaf door. Maarre, gewoon doen hoor.
Heeeeerlijk.. Lang geleden dat ik dat heb gedaan.. Denk dat ik zaterdag de kapper onveilig ga maken vervolgens ga lunchen in de stad..
Ik ga zelf meestal ook bij een raampje zitten om naar de wandelende mensen te kijken, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me toch nooit volledig op m'n gemak voel als ik ergens alleen zit..
Jeetje is dit echt 5 pagina;s waard??????? Bloemetje, niet zo onzeker zijn zeg over jezelf. We kunnen toch nog wel iets zelf beslissen in het tijdperk van computers. iedereen heeft toch weer een andere mening, dus doe gewoon lekker wat je zelf wil!!
Muppet Blijkbaar heeft ze net dat ene zetje nodig om idd te doen wat ze zelf wil.. Dat is toch niet zo raar?
ik verbaas me er echt over dat sommige moeders het niet doen omdat ze het idee hebben dat andere kijken...... ik vind het zo zonde als je tijd besteed aan wat andere denken (die je waarschijnlijk ook nog eens nooit meer zal zien) wat mij betreft hoef je echt niet met een ander te zijn om eens lief te zijn voor je zelf. ik zou zeggen; " neem wat lekkers en geniet"
hallo meiden ik ben weer terug!!,en jawel ik ben het eerste naar de v&d gelopen,en me daar heerlijk verwend met een latte machiato en een broodje kip-kerrie,heeeerlijk! Ik heb er erg van genoten,dus als ik weer eens een keertje ga,ga ik het weer doen! ik heb het erg gezellig gehad,maar wel duur zo,n dagje uit,jeetje het is dat mijn ouders me een extraatje hebben gegeven,omdat ik normaal maar heel weinig te besteden heb,alleen al bij de v&d was 7,65! maar wel heerlijk. verder nog voor de kinderen een tekenblok en kleurpotloden,2 spijkerbroeken voor de kinderen,waren echt dringend nodig,bij de xenos mayo en beslagkom,de kinderen willen een cake gaan bakken,action paasspulletjes,voor vanavond shoarma met sla en broodjes, bij de wibra leuke kaarshouders en een dure ring van 1,99! ha,ha, en toen weer alles mee terug op de fiets,maar ik heb het reuze gezellig gehad! oh ja en een klein pannetje voor eitjes te bakken bij de wibra.
Fijn dat je het leuk hebt gehad! Ik doe dat ook wel eens hoor, lekker toch, het kan mij echt niets schelen of mensen misschien iets denken en al zouden ze wat denken, dat maakt me nog niets uit.
Heerlijk toch! Ben blij dat het je goed is bevallen. En we zijn het 'ik-voel-me-bekeken-stadium' nu toch wel gepasseerd? In dit soort dingen lijkt het alleen maar alsof iedereen kijkt, maar niemand is zo intens met een ander bezig hoor! Zeker niet in alleen op een terrasje gaan zitten. Ik doe dat vaak en heb me nog nooit raar gevoeld. Alsof je altijd iemand nodig hebt omdat het anders lijkt alsof je geen vrienden hebt
Heb dat vaak genoeg gedaan, bij de La Place lekker een broodje eten. Er staat meestal een grote tafel ofzo met tijdschriften, genoeg om te lezen. Omdat ik toevallig op dat moment alleen ben ga ik het toch niet laten om een broodje te eten als ik daar trek in heb... maar ik heb het altijd wel fijn gevonden om soms alleen te zijn Ik moet wel altijd wat lezen.