Ik ben nu al een maand of twee bezig om mezelf in te schrijven op deze website. Ik heb al 3 verschillende email adressen gebruikt en me dus al 3x ingeschreven. Geduld gehad. Contact proberen op te nemen met de beheerder. Maar NOOIT krijg ik ook maar iets aan reactie terug. En toch schijnen er mensen lid van te kunnen worden. HOE is mij echter een groot raadsel! Ik zie mijn basis school er op staan. Heb zelfs 2 vroegere vriendinnen erop zien staan waar van er eentje is die ik al een eeuwigheid zoek (elkaar uit het oog verloren en wil graag weten hoe het met haar gaat). Maar goed. Ik ken de secret handshake niet dus mag er niet in ofzo? Iemand een zinnig of onzinnige tip voor me?
Ik moet een autorisatie linkje (of hoe ze het daar noemen) krijgen in een email maar krijg niks. Op geen enkel email adres waar ik het mee probeer. Als ik het dan nog eens probeer met dezelfde email zegt hij dat die email al bekend is op schoolbank.nl dus kan ik die niet meer gebruiken om lid te worden. Als ik probeer in te loggen met email en paswoord zegt hij dat ik eerst op de link in de mij toegezonden email moet klikken. Maar die krijg ik dus nooit! De eerste keer heb ik 3 weken gewacht en geen mail gekregen. Daarna elk nog eens 1 week en de eerste is ondertussen al weer 2 maanden geleden. Heb ondertussen al geprobeerd contact op te nemen en mijn probleem in die email uitgelegd maar ook daar krijg ik geen reactie op. Ik heb uiteraard mijn spam in de gaten gehouden of hij soms daar in terecht is gekomen maar bij alle 3 zat ook daar niets in van schoolbank.nl Dus ik ben een beetje out of options en out of e-mails nu
net nog geprobeerd en geen enkel probleem, email komt binnen 30 seconden aan met een link erin om te klikken..
VAAAG! Echt met 3 verschillende emails geprobeert. 2 google en 1 hotmail. EDIT: 20 minuten geleden nieuw email adres aangemaakt en weer geprobeert: Bedankt voor je registratie SchoolBANK heeft je zojuist een e-mail gestuurd met daarin een link om je registratie te bevestigen. Je bent dus nog niet helemaal geregistreerd. Kijk nu in je mailbox voor de e-mail. Hiermee kan je inloggen en jezelf aanmelden bij de door jou bezochte scholen. Veel plezier! Het SchoolBANK team Let op: Het kan zijn dat onze e-mail ten onrechte wordt aangezien voor ongewenste e-mail. In dat geval komt de e-mail niet aan in je inbox, maar in de map "Ongewenste e-mail". Voeg het e-mailadres no-reply@schoolbank.nl toe aan je contactpersonen in je e-mailprogramma om dit te voorkomen of neem contact op met je internetprovider. Nog steeds geen email. Ik denk dat ze me gewoon niet moeten daar ofzo?
Ah ik heb dat ook gehad. En "Let op: Het kan zijn dat onze e-mail ten onrechte wordt aangezien voor ongewenste e-mail. In dat geval komt de e-mail niet aan in je inbox, maar in de map "Ongewenste e-mail". Voeg het e-mailadres no-reply@schoolbank.nl toe aan je contactpersonen in je e-mailprogramma om dit te voorkomen of neem contact op met je internetprovider." dit moet je doen. Je hebt denk ik met hotmail geregistreerd of niet? Dat had ik tenminste ... als je het geen ze uitleggen doet dan zie je die mail ineens wel tussen je mails staan! Succes
Heb je het emailadres toegevoegd aan je contacten lijst ... kan me nog herinneren dat het toen bij mij opgelost was ... misschien bij gmail ook zo ... Succes
schoolbank is eigenlijk alleen maar leuk als betalend lid.. want anders kan jij diegene die je vind alleen maar standaard berichtje sturen van bv: hoe gaat het met je? en de ander ook als die niet betaald ik ben betalend lid geworden toen ik mijn oudklasgenoot terugvond.. kon daardoor mail sturen en nu zijn we alweer paar jaar getrouwd