Natuurlijk heb je het niet voor het zeggen, en vooral niet al er "speciale" omstandigheden zijn... Maar ben wel nieuwsgierig wanneer jullie een 2de kindje kregen. Hoeveel jaar zit er tussen... Of voor de vrouwen met 1 baby en die er nog 1 willen.... Wanneer zouden jullie graag een 2de baby willen ??
Wij kregen ons tweede kindje toen onze dochter bijna 22 maanden was. Ondertussen zijn ze 28 maanden en 7 maanden. Heel druk maar ontzettend leuk!!!! Was overigens beide keren zeer snel zwanger..
wij wilden direct ervoor gaan, maar omdat het bij dochterlief ook niet makkelijk ging....gaat het nu ook niet makkelijk. Dus er zithelaas wat meer tijd tussen als we wilden, ik heb gezegd niet meer als 4 jaar....maar die grens is ondertussen al verlegd hihihi
hoi onze dochtertje is 21 maanden oud en wij zijn nu al 6 maanden bezig voor de 2e maar moet zeggen we zijn er niet zo mee bezig als met de 1e en wij hebben ook geen haast we hebben een gezonde meid en we weten dat het ons gaat lukken en voor ons dochtertje waren wij oook 7 maanden bezig
we willen ongeveer als die kleine 8/9 mnd is weer proberen!...hopelijk voor mn zoontje 1 is zwanger te raken,,,maara dat weet je maar nooit
Zie mijn banner Ik ben nu heel pril zwanger van nummertje 2, en zou dan de eerste week van juli uitgerekend zijn. Op 7 juli wordt Julie dan 2 jaar. Dus een leeftijdsverschil van precies 2 jaar! Lijkt ons een leuk leeftijdsverschil voor de kinderen. Maar wat ook meetelde, is dat ik nu 33 ben voor mijn leeftijd ook niet te lang wilde wachten.
Mijn zoontje is nu 3 maanden, als ik het voor het zeggen zou mogen hebben zou ik het liefst een verschil van ongeveer 2 jaar willen hebben. Een lente kindje lijkt me wel erg leuk dus dan zou er net geen 2 jaar tussen zitten als mijn wensen uit zullen komen want mijn zoontje is in juli jarig... Leuk he dat fantaseren
Bij ons zit er 2 jaar en 11 maanden tussen. We zijn begonnen voor een tweede toen ons eerste 2 jaar is geworden.
Wij zitten hier nog steeds in een dilemma. Onze dochter is nu bijna 15 maand. Toen ze 11 maand was, ben ik terug zwanger geworden, het was niet bepaald de bedoeling maar we waren er super blij mee. Jammer genoeg is dit een miskraam geworden. Nu weten we niet echt wat we willen. Mijn gevoel zegt dat ik er gewoon voor moet gaan, maar mijn verstand zegt dat ik best nog wacht tegen dat mijn dochter 2 jaar is. Er zijn zoveel factoren die meespelen bij de beslissing wel/niet een 2de kindje. Wij denken dat het voor ons het beste is om nog eventjes te wachten. Ik sta in het onderwijs en zou graag eerst vast benoemd worden voordat ik een 2de x zwanger wordt + ik ben nog jong dus waarom zo'n haast. Maar aan de andere kant, onze dochter is een zeer sociaal meisje en zou het waarschijnlijk wel leuk vinden om een broertje of zusje te hebben. Nuja de tijd brengt raad!
In verband met PCOS hier (en leeftijd van 31 en 33) hebben wij besloten om de natuur zijn gang te laten gaan. Pas na negen maanden (na de bevalling) kwam mijn cyclus weer op gang en ik mag mijn handjes dichtknijpen want ben nu zwanger van de tweede. Heel pril nog, tussen de 7 en 9 weken. Als het allemaal goed mag gaan zal er 20 maanden tussen zitten.
wij zijn aan een 2e begonnen toen julia 8 maanden was en het heeft uiteindelijk bijna een jaar geduurd voordat ik zwanger was dus zit er straks 2 jaar en 3 maanden tussen xxxxxxxx
Wat leuk om al die verschillen te lezen Hiervoor heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en ben ook een eileider kwijt geraakt. Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik veel onderzoeken gehad en spanning en ik weet niet of ik daar nu al weer zin in heb. Ook heb ik geen geweldige bevalling gehad, dus bij ons zal de tijd het leren.
Wij gingen met 10 maanden voor een 2e en nu zit er dus 19 maanden tussen mijn meiden, zoooooo gezellig!!
wij gingen er voor teon jason 11 maand was en net na zijn verjaardag kon ik testen en ja hoor zwanger. meteen en bij jason en mk ook al snel maar had dit niet verwacht. ze schelen goei 20 maanden dus kunnen lekker ravotten. en druk huh ja dat wel maar als ze ritme hebben is t wel te doen haha komt er zo in
Het liefst...NU NU NU, maar ja meisje is pas 3 maandjes. Even wachten tot ook man lief er weer aan toe is