Heel herkenbaar! Ik vind het ook vervelend. Hier slaapt ze ook nog eens veel. 'S ochtends 2uur en 's middags ook 2uur. Ik zorg ook dat ik tussen de slaapjes door bij iemand op de koffie ga, boodschappen doe of een wandeling maak. Ik kan niet wachten totdat ze minder slaap nodig heeft!
Mijn dochter slaapt ook nog veel, zowel 's ochtends als 's middags 2 uur, dus net als Jackie87 moet ik alles tussen haar slaapjes inplannen. Plus dan zitten haar maaltijden ook nog in haar wakkere uurtjes (na 2 uur slaapt ze 9 van de 10x weer). Dus het is echt even puzzelen, maargoed ze heeft het nodig en slaapt thuis erg goed dus daar ben ik al blij mee
Tja, jammer dan van de uitstapjes maar de slaapjes van mn kindjes zijn voor mij belangrijker dus ik plan alles er om heen. En dan heb ik dus 2 kindjes die beiden nog slapen overdag en vaak niet tegelijk dus soms behoorlijk puzzelen maar de uitstapjes zijn veel gezelliger met een uitgerust kind dus ik hou er met liefde rekening mee.
Hier slaapt ze elke dag van 1 tot 3 en ook alleen maar in bed. Wij gaan dus 's ochtends weg en zorgen dat we om half 1 ofzo thuiszijn, of na 3-en. Beetje irritant soms maar die hele dagen weg komt wel als ze wat ouder is. Als ze niet slaapt 's middags dan is ze de dag erna niet te genieten en daar zit ik nou toch niet echt op te wachten.