Ha meiden, Wil even wat aan jullie kwijt. Ons dochtertje is vandaag 8 maanden, nu ben ik na mijn bevalling van haar niet meer ongi geworden. We zouden dolgraag weer een kindje willen, maar ja,als je niet ongi word... Nu sinds gisteren ben ik erg naar. Weinig eetlust,erge buikkrampen, misselijk, koffie wat ik anders heel graag lust, heb ik ook niet meer op. Dus vraag me af, zou ik ongi worden.......of.........?? Wat denken jullie, zou ik het nog een paar dagen aankijken? Ook ben ik steeds zo moe/lusteloos, dat ik naar bed ga,en dan slaap ik zo... Nou, hoop op een reactie van jullie.. groetjes van ons
Hoi Marielle, Het is goed mogelijk dat je weer zwanger bent. Maar het zou net zo goed een griepje kunnen zijn. Kzou als ik jou was ff een testje halen. En anders even afwachten.Misschien dat je idd ongesteld moet worden. Laat je ff weten hoe het gaat? xxx Suzie
Goeiemorgen!! Ik zou voor de zekerheid even een testje doen als je niet ongi wordt, en ben je niet zwanger, dan zou ik bij de HA toch even na laten kijken waarom je nog niet ongi bent geweest, of geef je nog BV?? Gr, Manon
Bij mij duurde het ook 10 maanden voordat ik weer een eisprong had, ook al werd ik wel ongesteld... Een testje is de einig oplossing!
Ben ik weer! Ben toch grieperig geworden,helaas. Ik vond die verschijnselen wel erg vreemd voor een griepje....nog nooit gehad. Ik geef idd nog steeds bv. Dat heb ik trouwens ook nog nooit gehoord, wel ongesteld en geen eisprong?? groetjes Marielle