Dochter draait de hele tijd haar hoofdweg tijdens het drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal26, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ons dochtertje is nu bijna 6 maanden.
    Als we haar de de fles geven draait ze de hele tijd haar hoofdje weg.
    Ze pakt dan een paar slokjes en draait haar hoofdje weg, en ze wordt dan echt een beetje boos.
    Dan gaat ze weer verder met drinken, en dan draait ze weer haar hoofdje weg, na een tijdje gaat het wel weer.
    Wat kan dat zijn?
    De melk is niet te warm.

2. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Mijn zoontje doet dat op dit moment ook dus ik lees mee !!

3. miyamora

miyamora Actief lid

16 jan 2013
    145
    0
    0
    culemborg
    Mijn dochtertje is pas 2 maandjes oud maar zij doet dit ook. Hoofdje naar een kant wegdraaien heeft bij haar te mAken met haar reflux. Tijdens het overstrekken doet ze dit. En als ze soms een paar slokjes neemt word zij ook een beetje boos zij doet dit dan als ze de fles in der mond heeft. Ik denk doordat er bij haar zuur naar boven komt zij het snel weg wil spoelen.. Ze word dan boos omdat ht nie snel genoeg gaat door de verdikking die we gebruiken.

Misschien lijkt jou situatie helemaal nie op de mijne en is het totaal iets anders mr dit is dus mijn ervaring.. Ik hoop dat jullie er gauw achtr komen waarom ze zo doet!

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Speen is niet te groot? Dat het te snel binnen komt? Ik noem maar iets...?

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier ook precies hetzelfde.

Mijn gedachten:

* of hij heeft nu minder behoefte aan zijn flessen , ik geef er nog altijd 5 van 210 plus 6. Nu krijgt hij sinds een kleine 2 weken groenten en fruit dus zou ms kunnen?

* Of de speen is te klein. Dan zuigen ze even krachtig, dan even rusten en dan weer een slokje.

De een twee drie speen gaat namelijk nog het beste....

Ik hoop hier eigenlijk dat hij nu aangeeft minder flessen te willen ;)

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Dit was een ochtend fles, en ze had wel hele erge honger.
    Ik gebruik de dr brown fles en er zit nu speen 2 op.
    Ze heeft wel verborgen reflux, maar ben met haar naar een osteopaat gegaan, en sindsdien gaat het super goed met haar.
    Zal speen 2 te klein zijn dan?

7. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Hier ook, alleen is ons jochie gewoon heel erg afgeleid door alles wat er om hem heen gebeurd (kat die langsloopt, pap die een keer hoest etc.). Ik hou gewoon de speen op 1 plek, dus ga niet met hem meedraaien met de fles. Hij lijkt ondertussen een beetje door te krijgen dat wegkijken inhoudt dat hij dus even niet kan drinken..:)

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier doet ze het ook aan de borst, ze is gewoon snel afgeleid en wil alles meekrijgen.
    's Avonds krijgt ze nu een flesje voor het slapen gaan en dan draait ze ook vaak haar hoofd weg en begint ze te huilen. Volgens mij is ze dan gewoon moe en krijgt ze nog wat teveel prikkels binnen.

Deel Deze Pagina