Hier ook eentje hoor! Ze is al ouder, maar loopt het liefste zonder kleding wij houden wel de luier aan, want ze loopt al en anders zit alles onder Kan niet wachten tot de zomer: alleen in een rompertje naar buiten, lekker weinig wassen
Cursussen duur? Weet niet zo goed wat je duur vindt, ik heb het voor 80 euro gedaan volgens mij, wel veel geld natuurlijk, maar je hebt er ook lang wat aan. @blote beentjes, daarom is het ook heel lekker voor ze om zonder broekje in een warme slaapzak te slapen, zijn ieg de beentjes bloot en kunnen ze die lekker voelen. "Vroeger" hadden ze ook een soort benenzakjes ipv broekjes voor de allerkleinsten.
dat is voor mij best veel geld...we verdienen pas sinds kort veel dus moet er nog aan wennen... maar is dat een goed idee? in de blote beentjes laten slapen? of is het daar nu nog te koud voor?
Ik vind het ook veel geld hoor, ik had het zelf kado gekregen. @beentjes: dat hangt af van de dikte van je slaapzak, de temperatuur etc. Ik leg haar liever in een dikkere zak met alleen een romper, dan in een dunnere met een pyjamatje.
hij heeft een dikke slaapzak maar wel zonder mouwen...misschien een fijn truitje aandoen maar niks aan de beentjes? ik ga het vanavond eens proberen
Jaaaa hier nog zo eentje! Al leg ik hem niet vaak bloot te spelen(eerder wel) want hij gaat de hele kamer door Dan is alles nat straks whahahah!!! Maar hoe bloter hoe beter. Ach, ze zijn ook naakt geboren toch
haha nee niet zo'n goed plan als ze wat mobieler zijn inderdaad! maar ik denk dat het inderdaad gewoon een gevoel van vrijheid is...zo geboren dus zo voelt het het beste! stomme kleertjes overal
Wahahha ja precies! Heb hem wel eens zonder broek maar met het teigeren krijgt hij hele harde plekken op zijn knietjes, nu dus maar hele dunne broekjes en shirtjes en de verwarming op levensgevaarlijk.. Dat vind hij ook wel lekker Maar als ze zo klein zijn lekker aan toegeven hoor. Op een dikke handdoek met de verwarming hoog, heerlijk toch? Vind hij insmeren ook zo lekker?? Dat vind R echt geweldig, gaat er helemaal ontspannen voor liggen!!
En het badje is ook een groot succes Hier was hij nog een heel stuk kleiner, moet eens nieuwe badfoto's maken!
oooooooh wat een scheetje! insmeren vind hij zo zo...niet erg bijzonder geloof ik hahaha maar inderdaad gewoon lekker in zijn blootje laten liggen badje is wel altijd succes hier! Bekijk bijlage 219807
Jij hebt ook een lekker manneke zeg!! Mooi ventje hoor! Mag ik wat vragen(misschien stom hoor maargoed) waarom heb je dat washandje daar? Zag het vandaag ook op een andere foto, heb het nog nooit gezien hiervoor!
Hier ook een manneke die het heerlijk vindt in zijn blootje! Ik laat hem vaak 's avonds voordat hij zijn slaapzak aankrijgt lekker even in zijn rompertje op het kleed of samen op de bank. Is dan echt druk met zijn lichaam; spelen met zijn beentjes enzo, voetjes in zijn mond stoppen. Is volgens mij wel goed voor de motorische ontwikkeling!
daniel heeft het eerstje halfjaar ook amper kleren aangehad als we thuis waren, maar dat was vooral omdat hij heel veel zweette en spuugde. En nu nog vind hij het heerlijk om met alleen een luier (+evt hemd) te spelen
dat is lekker warm op het buikje ik doe hem steeds even in het water en leg het dan op zijn buikje thnx voor je complimentje
Ik herken het ook! Als de pyjama verwisseld word voor dagelijkse kleding gaat hij er haast zelf vandoor als hij bloot is. Meestal laat ik hem dan even spelen.
Ja wat grappig en herkenbaar. Mijn zoontje van bijna 4 maand maakt alleen uitbundig geluidjes als ie in z'n blote kont ligt! Verder moeten we veel moeite doen om er wat uit te krijgen..haha.
mijn zoon heeft het ontdekt toen hij een maand of 10 was. dan ging hij staan zodra ik zijn pamper had uitgedaan. dan gilt ie van de pret. dus laat hem heel af en toe eens zonder pamper lopen, maar regelmatig even alleen in een pamper. vindt ie ook prachtig. van de zomer zal het een echte blootloper worden haha