Blijven jullie lekker binnen met de kleintjes of toch ook wel naar buiten? Ik heb wel zoiets van ze (3 maanden) ligt lekker ingepakt want mijn oudste (2,5) vindt die sneeuw toch wel geweldig. Mijn man vindt het maar niks als ik nu naar buiten ga met ze. Ik heb zoiets van het is gezond. Mijn zoontje (de oudste) is wel verkouden, maar dat lijkt me ook geen kwaad te kunnen..?
Ik ga ook gewoon dicht ingepakt naar buiten... Dekentje op het matrasje in dewagen, zoontje met jasje en slofjes in een wrappee, extra dekentje erover en dan de hoes ( hoe heet dat ding eigenlijk) van de wagen, hij was heerlijk warm hoor! Lekker toch buiten
Lekker naar buiten gaan, is hartstikke gezond.. ik loop ook elke dag buiten met mijn meisje (bijna 3 maanden).
Gewoon lekker naar buiten is juist goed en veel leuker natuurlijk (je zou maar de hele winter binnen moeten zitten als je kindjes hebt)
Hier ook lekker naar buiten! Zou ook niet weten hoe ik anders de boodschappen moest doen... Ik doe m'n zoon z'n skipak aan en dan lekker onder een dekentje in de wagen. Bij thuiskomst is hij ook niet koud ofzo.
Lekker naar buiten! Mijn dochtertje op de fiets met een dikke jas, muts over de oren, das en handschoenen. Mijn zoontje lekker warm in zijn lodger wrapper met een muts en het voetendekje in de maxi cosi. Niets aan het handje. Het is zo mooi en kraakhelder, ik zit er zelfs over te denken om mijn zoontje lekker zijn middagslaapjes buiten in het zonnetje te laten doen (in een soort lutjepotje).
gewoon doen.. het is nu schoon koud. weinig wind, droog, zon. Dan is het vooral een kwestie van lekker inpakken.
Vraagje; Mijn ukkie is 4 weekjes, dan ook gewoon naar buiten? Vind het twijfelachtig namelijk, anderzijds is die binnenlucht voor dagen ook niet goed..
Ziek/verkouden wordt je niet van kou, maar van een virus/bacterie. Dus gewoon lekker naar buiten, goed aankleden. Frisse lucht is gezond.
Super gezond dit weer, vandaag al 2x flinke wandeling gemaakt met mijn dochtertje. Lekker in de skipak nog een muts onder de muts van de skipak, sjaal om en in de zak van de kinderwagen, desnoods nog een kruikje, en ze zit heerlijk warm. Oja en haar gezichtje smeer ik lekker dik in met vaseline tegen de kou en schrale wangen Als ze slaapt, laat ik haar rustig achterthuis in de tuin staan, ik kijk regelmatig door het raam, als ze weer wakker is haal ik haar weer op. Ik heb helaas niet zo'n babyhuisje, had me wel wat geleken.
mijn meiske is 6 weken ga gewoon met haar naar buiten 2x daags aangezien onze hond ook beweging nodig heeft en een beetje frisse lucht is ook goed hoor. doe wel met deze kou een kruik in de kinderwagen
Lekker is dat he? Ik heb de eerste ook gewoon in de kinderwagen buiten laten slapen hoor, ging ook prima. Zo'n huisje is alleen voor de leuk
Mijn jochie (nu 6 weken) gaat ook gewoon naar buiten. Zal wel moeten, aangezien zijn grote broer naar school gaat. Hij gaat vanaf 2,5 week al mee in de maxicosi. Zolang ze maar beschut liggen voor de wind, en voldoende kleren aan, dan kan het lang. Tenzij je ukkie binnen de temperatuur ook niet goed kan vasthouden. Ik denk dat je het gewoon eens moet proberen. Even een blokje van 10-15 minuten, en dan thuis temperaturen. Als ukkie mooi op temp is, dan is het dus geen probleem