Alleen leg- of ook hangkast; voor de jongensmoeders

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sneeuw, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee maar oudste zoon gaat er heen en die is bijna 2.............dus niet een echte baby meer......... Ik dacht ook al hangers over dwars of zo.................tja, je bedenkt wat.............maar al met al is het net niks.............. Ben bang dat ik me er over heen moet zetten, maar beetje jammer vind ik het wel...........

2. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik snap het, mss valt er in jullie kast nog een hoop op te vouwen zodat er een gedeelte voor de kidnerkleidng is! succes!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier alleen legkast, ook voor lydia. Zijn vaste kasten waar niet veel aan te veranderen is dus ik vouw gewoon alles op

4. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Hier kan ik echt niet zonder hang Ligt er misschien ook aan hoeveel kleding le hebt? Ik heb veel maar hang ook veel op vind ik overzichterlijker.

Groetjes kim

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

moet wel kunnen hoor! Want ik heb overal 2 stapels liggen. Vooraan bijv de broeken in maat 74 (die draagt hij nu) en dan een 2de stapel met maat 80. Bij dochter vooraan de winterbroeken de stapel achterin zijn zomerbroeken. Zelf heb ik ook 2 stapels:winterkleding vooraan, zomerkleding nu nog achterin.

En de kledingroede heb je ook voor de ondiepe kast n.m.l.

6. fafje

fafje Niet meer actief

Oh en bij gebrek aan ruimte, hier gaat alles hup in zakken naar de kelder/verkoop or whatever...maar zodra dingen niet meer passen of je wilt bewaren/ander seizoen, uit de kast...ook van jullie zelf zegmaar

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik zou absoluut niet zonder hanggedeelte kunnen.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    paxkastkopie.jpg

dit is de indeling van onze kast... 35 cm diep en 236 hoog en 150 breed...

Onder de plank hangt een uitschuifbare kledingroede, zodat je toch wat hanggoed kwijt kan.

We hebben ruimte over. In de grote draadmanden ligt beddengoed.

9. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke is dit Athina??? En zo ondiep en toch een roede..........zit die er standaard al in dan? Maar dus niet voor volwassen kapstokken? Kun je me hier wat meer over vertellen, dit lijkt me dan toch wel wat eigenlijk, ik snap het uitschuifbare niet zo goed

10. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Wij hebben ook kasten met hanggedeeltje, maar gebruik het nooit! Toch niet voor de kleertjes van de jongens...

11. fafje

fafje Niet meer actief

sneeuw, je kan het zelf ontwerpen heh... die uitschuifbare roede is ook mega handig ja

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Je hangt de kleding op, zoals je er tegenaan kijkt nu. Dus niet dwars. De roede monteer je ónder de plank erboven vast.

In principe zie je dus alleen het voorste kledingstuk. Maar door hem uit te schuiven, (naar voren te trekken) komen alle kledingstukken uit de kast. Hij wordt dus niet groter, maar je hebt zicht op alles wat er in hangt.

Je houdt natuurlijk maar een diepte van 35 cm om kleding op te hangen, maar als het moet kan daar heel wat hangen :p (stuk of 8 jurkjes + jasje + bloesje geloof ik) .

En oja, net even gepast, maar er past echt precies een normale kledinghanger in (heb er één gepakt waar overhemden van m'n man aanhangen normaal gesproken) .

Pax is overigens een inbouw kast. Alle onderdelen moet je er los bijkopen, dus het loopt wel op ;) .

PAX Garderobekastelement € 35.- wit Breedte: 49.8 cm Diepte: 35 cm Basiselement, diepte: 35.5 cm Hoogte: 236.4 cm

€ 35.-
    [​IMG] PAX Plank € 10.- wit Breedte: 46.1 cm Basiselement, breedte: 49.8 cm Diepte: 34.8 cm Basiselement, diepte: 35.0 cm Dikte: 1.8 cm Max. belasting: 12 kg Aantal per verpakking: 2 st.

€ 10.-
    [​IMG] KOMPLEMENT Draadmand € 10.- beige Breedte: 96.0 cm Basiselement, breedte: 100 cm Diepte: 33.5 cm Basiselement, diepte: 35 cm Hoogte: 16.0 cm Max. belasting: 15 kg

€ 20.-
    [​IMG] KOMPLEMENT Draadmand € 7.- beige Breedte: 46.0 cm Basiselement, breedte: 50 cm Diepte: 33.5 cm Basiselement, diepte: 35 cm Hoogte: 16.0 cm Max. belasting: 15.00 kg

€ 28.-
    [​IMG] PAX BERGSBO Deur € 53.- glas, wit Breedte: 50 cm Hoogte: 229 cm

€ 159.-
    [​IMG] PAX Garderobekastelement € 45.- wit Breedte: 99.8 cm Diepte: 35 cm Basiselement, diepte: 35.5 cm Hoogte: 236.4 cm

Meer info

€ 45.-
    [​IMG] KOMPLEMENT Kledingroede uittrekbaar € 6.- beige Diepte: 35 cm Max. belasting: 12 kg

€ 6.-
    [​IMG] PAX Plank € 16.- wit Breedte: 96.1 cm Basiselement, breedte: 99.8 cm Diepte: 34.8 cm Basiselement, diepte: 35.0 cm Dikte: 1.8 cm Max. belasting: 12 kg Aantal per verpakking: 2 st.

Deze kast is in zijn geheel: 361 euro geloof ik. Planken gaan per 2.

13. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    #33 sneeuw, 2 mei 2012
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
    Nou meid, ik vind je geweldig!! Ontzettend bedankt, ik ben er helemaal voor! En helpen ze je daar met de indeling etc. of moet je dat helemaal zelf uitzoeken op de stellingen en zo, omdat het dus iets is wat je zelf samen moet stellen.

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Onze zoon heeft in zijn kast ook een hanggedeelte maar eigelijk zonde van de ruimte..er hangt alleen maar een jas en badjas. Blousjes wil hij niet aan...

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ze kunnen je ook wel helpen denk ik, maar via de ikea site, kun je zelf de kast maken en dan kun je via de website ook weer vinden, in welk vak etc alles ligt in de winkel...

Volgens mij kun je in de winkel het programma ook gebruiken op de computers daar en dan kunnen ze je te plekke helpen en dan kun je alle systemen natuurlijk even bekijken eerst...

PAX planner - Slaapkamer - IKEA

16. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh, ik voel me echt een ikealeek zeg............hihi

17. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh ook al geen hangliefhebber, je bent niet de enige hier en toch verbaas ik me er over...........wel grappig om te lezen

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik gebruik de plank in de hang'/leg kast van mijn dochter. We gebruiken ook haar commode...dus heb alles liggen van mijn zoontje...

Als de kleding groter word is hangen wel handig...tenminste vind de jurken van ons meisje maar onhandig om op te vouwen ;)

Mis het eigenlijk helemaal niet nu....

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ja uiteraard, als ons zoontje groter wordt gaat hij sowieso naar een "grote" kamer met een échte kleerkast ;)

20. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies, dat bedoel ik ook......... de onze gaat nu naar de kamer waar hij tot zijn tienertijd echt in zal moeten vertoeven eigenlijk

Deel Deze Pagina