Wij hebben een tweeling van bijna 5 maanden....een paar weken terug hebben ze een tijdje doorgeslapen van 23.00 tot 6.30 maar helaas is dit sinds 2 weken weer voorbij. Elke nacht worden ze beiden wakker rond 4 uur Pffff we geven ze nu maar weer klein flesje maar twijfel of t echt honger is. Daarna slapen ze wel weer door terwijl ik ze zonder fles niet stil krijg. Wie tips?
Ik zou er gewoon aan toegeven, ze hebben het nu wel weer even nodig om een nachtflesje te krijgen. Als ze daarna weer lekker verder slapen dan lijkt het mij voor iedereen het beste om gewoon een flesje te geven. Misschien gewoon een sprongetje/ fase.
Waarschijnlijk toch gewoon honger. Met een flesje liggen jullie allemaal weer even snel in bed en kost de minste moeite. Zou voorlopig weer even een flesje geven in de nacht als ze wakker worden en niet met een speentje of knuffel weer gaan slapen. Als ik hier binnen een half uur 2 of 3 keer eruit moest voor een speen maakte ik een flesje, meestal had hij dan echt trek en kon na een flesje weer lekker verder slapen. Hier kreeg hij op die leeftijd vaak ook nog wel een nachtvoeding.
Komt heeeeel vaak voor rond de 4/5 maanden. Wees blij dat het maar 1x 's nachts is 😂 Hier net 6 maanden en hij was wakker om: 21.00 - 0.00 - 2.30 - 3.30 (MEGA poepluier ) - 6.00