Overpronatie linker enkel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Feddar34, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Het viel me van de week op dat het linker enkeltje van mijn dochterje best wel naar binnen staat.
    Het ziet er eigenlijk net zo uit als op deze afbeelding:
    Bekijk bijlage 148965
    Ze loopt korte stukjes alleen.
    Is dit iets om nu mee naar de doktor te gaan?
    Of is dit iets wat dmv de ontwikkeling van het kind vanzelf weggaat?
    Iemand ervaring? Maak me der toch wel een beetje zorgen om!

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn zoontje staat ook helemaal op de binnenkant van zijn voetjes staan. Al zijn gewrichtjes zijn heel soepel. Volgends de fysio heeft hij mischien aangepast schoeisel nodig hebben maar het kan ook corrigeren naarmate zijn spieren wat sterker worden.

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    toevallig zag ik dit van de week ook bij mijn dochter. ik wacht het nog maar even af ze zeggen dat dit nog wel bij trekt dus we zien het wel.

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Mijn dochter had het met beide enkels. Ik heb er op het consultatie bureau naar laten kijken en daar hebben ze het in de gaten gehouden. Met een jaar of 5 werd het een stuk beter en nu is ze ruim 6 jaar en zie je het bijna niet meer. Dat was ook gezegd op het consultatie bureau, meestal gaat het op latere leeftijd over.

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Mijn dochter heeft dit ook. Ik heb het ook al eens op CB gevraagd en die zeiden dat veeeeeeeeeeel kinderen hier last van hebben en mijn dochtertje nog flexibeler dan andere kinderen. Goede schoenen aantrekken en dan zou het vanzelf over gaan.

Deel Deze Pagina