Hallo, Mijn jongste dochter is nu ruim 4 weken en heeft een hard knobbeltje op haar achterhoofd. Heb het al vaker gevoeld maar verder niet bij stil gestaan. Alleen nu zei ik dat tegen mijn man en die wil morgen meteen naar de dokter. Ik vind hem altijd overdreven overbezorgd maar hij vindt mij altijd juist te nuchter.. Vandaar hier even vragen of het herkenbaar is. Knobbeltje is ongeveer zo groot als een erwt, zit op haar achterhoofd meer naar de zijkant. Kan het bultje niet bewegen en is heel hard. Denk dus bot.
heeft ze een elektrode gehad op haar hoofdje? Eva had er namelijk 2, en dat bleek dus van de elektrode te zijn geweest, die is 2 keer aangebracht. Daar is een zalfje voor overigens, maar het is bij Eva vanzelf weggegaan. De HA heeft er naar gekeken en de VK ook.
Dat heeft Siem ook! Ter hoogte van de klieren... Cb arts zei dat het ws bot was of vetbult. Geen noodzaak om ha te laten kijken. Als ik een keer een afspraak heb daar zal ik het wel ff bespreken.
Nee, geen electrode gehad. Denk dus zelf ook gewoon bot maar man is meteen zo bezorgd... Kliertje of vetbultje denk ik niet omdat het zo hard als bot voelt en kan het ook niet bewegen
Dat is gewoon een uitstekend botje waar de schedelnaden elkaar raken.Onze dochter had ook van die harde bulten op het achterhoofd.kreeg er altijd de kriebels als ik eraan kwam.Ben nooit bij ha geweest omdat het duidelijl een stukje bot was.Nu is ze 1.5 jaar en je voelt het nog wel maar veel minder scherp. Als die zich zorgen maakt kan de dokter ter geruststelling even voelen en anders even bij de cb arts.
Hier ook een bultje. Hier gaf de ha en het cb aan het in de gaten te houden. Als het groter wordt moeten we terug naar de ha. Maar vermoedelijk is het een kliertje. Ze zeiden dat het veel vaker voor komt.
Mijn meisje heeft ook een hard bultje. volgens het cb waarschijnlijk een schedelnaad (dit omdat het niet te bewegen is). Als het niet groter word maakt het niets uit.
Ik heb al mn hele leven een hard bultje op mijn hoofd Denk dat het gewoon een vetophoping is ofzo.. Nooit last van gehad en er gebeurd ook niks mee.. Ik ben er toch al 25 mee geworden