Hoi, Voor mijn twee jongens (6 en 4) wil ik graag een half hoogslaper kopen. Heeft iemand tips voor een goed matras? Als ik google, dan kom ik uit op een heel duur matras. Mijn jongens wegen allebei zo rond de 20 kg. Moeten zij dan echt zo'n duur matras hebben? Hopelijk heeft iemand een goede tip! Alvast bedankt. Elvis
Even nog ter aanvulling. Bij de half hoogslaper, die ik op het oog heb (van Ikea; Kura), wordt aangeraden een matras te nemen dat niet hoger is dan 12,9 cm. Ik wil dus echt max een matras van 14 cm.
hmm ik was naar B.eter B.ed gegaan en daar zei de verkoopster dat het geen zin had een hele dure matras te kopen voor kinderen in de kleuterleeftijd. Zo'n matras is gemaakt op een volwassen gewicht met speciale comfortzones die uitgaan van een volwassen lijf. Ook moet er dan een goede bedbodem onder en dat kan niet bij een hoogslaper. Ik heb me dus een relatief goedkope matras aan laten smeren
PEUTERBED + speelgoedlade + lattenbodem = 169,95 euro (TIP)! Erg leuke bedden en ook matrassen. Wij hebben ons peuterbed (incl matras) daar vandaan en wij zijn erg tevreden.