Hoi Dames, Even vraagje, ter geruststelling van mezelf. Ik ben vandaag 4+3 dagen zwanger van een verse terugplaatsing van onze eerste ICSI poging. Morgen mag ik officieel testen en doorbellen. Nu gebruik ik utrogestan en breng deze in door zo'n applicator. Afgelopen maandag zag ik aan de restjes die aan de applicator mee terug kwamen dat ik wat bloed was verloren. Ik schrok hier best van. Verder geen pijn of rare dingen. Nu vandaag donderdag zelfde verhaal. Wederom geen klachten. Het was echt heel licht en natuurlijk vermengd met de utrogestan. Kan dit komen door de applicator? Of kan het gewoon zijn door de zwangerschap en alles wat veranderd?
100% zekerheid kan ik je natuurlijk niet geven, was het maar waar. Maar alles daaronder is natuurlijk beter doorbloed op het moment dus het zou zo maar door de applicator kunnen komen. Ik hoop het in ieder geval dat dat het is meis. En gefeliciteerd natuurlijk
Dankjewel! Tis erg moeilijk te geloven en bevatten. Ondanks super mooie testen. Durf nog niet echt blij te zijn.
Ik breng zelf de utro in met mijn vinger. Durf niet met zo'n applicator te werken, juist door wat je zegt, bang dat ik iets raak. Ik had zelf met 4+3 bloedverlies, druppels, en dat ia deze keer wel goed gegaan gelukkig. Was blijkbaar de innestelling. Ik hoop voor je op vals alarm, heb vertrouwen!!
Wordt er zo onzeker van. Vanavond en morgenochtend gaan de laatste utro er in met de vinger. Bedankt voor je bericht. Had net ook een flinke drup. Schrik je toch van.
Bloedverlies is gewoon schrikken in de zwangerschap. Deze zwangerschap vanaf de innesteling tot 11 wk bijna dagelijks wat bloed/ bruinverlies Blijkbaar is mijn baarmoedermond zo gevoelig dat door flink niezen bijvoorbeeld al bloedverlies komt. Met het kindje in mijn buik gaat het super. Volgens mijn vk zijn er zelfs vrouwen die tot 40 wk dit soort bloedverlies hebben. Hoop dat het allemaal helemaal goed komt
Oh echt Juffie1984...??!! Verschrikkelijk. Ja je schrikt zo enorm. Laat het maar snel 30 november zijn.... pff weten we meer en zie ik hopelijk het hartje.
Gisteren. Vermoed dat dit kwam omdat ik ontzettend moeilijk naar de wc kon. Vanochtend de laatste utrogestan ingebracht. Kijken of alles nu rustiger wordt.
Ik weet niet precies hoe het zit met een applicator etc. Maar ook ik heb vooral de eerste 15 weken bloedverlies gehad bij harde ontlasting en ook na de seks. Bleek achteraf ook een hematoom te hebben maar nu is deze weg en af en toe nog steeds veegjes bloed! Mijn vk bleef zeggen; zo lang je geen krampen hebt is het hoogstwaarschijnlijk goed! Tot nu toe is dat dus ook wel gebleken💕 Succes ermee!!
Je beurt me heel erg op ❤. Ik lees inderdaad veel dat zolang er geen krampen en buikpijn bij komen het niet erg is. Vanmiddag ook weer roze afscheiding gehad. En tis nu weer bruin. Krijg nu ergens vermoeden dat het komt van het drukken op de wc. Ben nu ook door de utrogestan heen. Laat het maar snel 30 november zijn en we een mooi kloppend hartje zien ❤❤❤