Ik ben vanmorgen wakker geworden met de ene harde buik na de andere. Ik ken dit wel van Daan maar dat was aan het einde. Is dit normaal of moet ik de vk bellen?
Toch even bellen hoor. Wil je niet bang maken maar ik had 2 weken geleden hetzelfde en dat waren toch echt weeen. Gelukkig geen ontsluiting oid dus na 2 daagjes ziekenhuis mocht ik weer naar huis. Gewoon zekere voor het onzekere nemen. Bovendien is dit een prima tijd om te bellen. Hihi, ik heb zaterdagochtend om half 7 gebeld.
de vk is geweest was in de buurt bzig en ik moet me rustig houden 24 uur. word het dan alleen nog maar erger dan moet ik direct bellen.
Heb het zelf met 32 weken gehad. Had echt te druk gedaan, heeft bijna een week geduurd voordat het helemaal over was. Rust helpt echt heb ik ervaren. Doe rustig aan en ik hoop dat het weer zakt want je kleintje is nou nog het beste af in je buik.
Goed dat je gebeld hebt! Hier heeft rust ook echt wonderen gedaan. Is nu helemaal over (na 2 weken volledige rust). Hopelijk bij jou net zo!
de verloskundige is net weer geweest. Ik heb gelukkig nog geen ontsluiting maar moet morgen voor de save even een filmpje laten maken. de harde buiken zijn nu iedere 13 min komen ze vaker moet ik weer bellen want dan gaan ze kijken of ik in een ander ziekenhuis terecht kan
Jammer dat je nog steeds last hebt. Maar fijn dat de VK je nu goed in de gaten houdt. Klinkt nog steeds hetzelfde als hier: wel veel last van harde buiken maar geen ontsluiting. Voor je kleintje nog niet al te veel risico zo. Gelukkig maar. Ik duim dat het zo blijft voor ons allebei!
Hier ook al ruim een week last van harde buiken en krampen.. moet het afwachten van de vk,en idd als ze om de 15 a 10 min. komen aan de bel trekken. Hoe gaat het nu met je?
hoi dames ik heb nu ook al een paar weken last van harde buiken, in het begin alleen als ik druk bezig was, maar nu ook in rust krijg ik er last van, ik maak me best wel zorgen, vooral omdat iedereen zegt dat je harde buiken pas tegen het einde van je zwangerschap hoort te krijgen.
ik ben hier ook heel erg last van, soms doen ze zeer en de andere keer niet. Maar ik heb ze zeker 8 of 9 x op een dag als het niet meer is, en dit al een week of 3 lang! Ik de vk gebeld maar me eigen was er niet zegt een andere vk gewoon even je urine inleveren bij de HA want miss heb je wel een blaas ontsteking :S Ik heb dat niet gedaan, maar als ik er weer last van zou krijgen dan moest ik maar weer bellen... Woensdag heb ik weer een echo en dan vraag ik wel even aan de gyn hoe dit kan! Liefs Kim
me urine is al een paar keer nagekeken maar er is geen blaasontsteking. Bij een extra controle bleek wel dat ik al 3 cm ontsluiting heb en moet me nu rustig houden.