Hoe vertellen dat uk grote broer wordt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yossie, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik heb een aantal ideëen om te vertellen dat onze uk grote broer wordt, willen jullie meedenken welke het leukst is?

1. Shirt met achterop grote broer (dan kan hij hem ook langer aan). nadeel; is al zo veel gedaan

2. woordzoeker waar dan uitkomt: "ik word grote broer"; nadeel wat zeg ik als ik ze die laat uitvoeren, valt misschien meteen op en is best een grote woordzoeker die ik gemaakt heb (misschien leuker straks voor het geslacht?)

3. boekje voor laten lezen van "bobbi word grote broer of kleintje pluis".

4. Kleine een tekening laten maken (met verf) waarin we samen met de kleine schrijven ik word grote broer, en dan hoop ik dat dat laatste een beetje onopvallend is.

5. ????

2. wennie1981

7 mrt 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb badeendjes gekocht en daar een roze en blauw lintje om de nek gedaan. Kaartje eraan gemaakt met de tekst
    Hoera! (op de voorkant)
    en dan binnenin
    straks ben ik niet meer in mijn eentje. xxx. naam dochter

3. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Die is ook leuk!!!

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    wij hebben een shirt met grote zus aangedaan.

5. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Wij hebben het onze dochters zelf verteld door een rompertje te geven met de tekst: mijn grote zussen zijn toevallig wel de beste.
    Misschien een idee om je zoontje een shirtje aan te doen met: ik ben toevallig wel de stoerste/beste grote broer.

De familie hebben we het veteld door onze dochters cakjes te laten versieren waaruit blijkt dat we weer zwanger zijn

6. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik heb vanmiddag mijn ouders ingelicht. Had onze uk een later verven, en daarop letters schots en scheef geplakt waaruit dan bleek: "ik word grote broer". Haha, papa zag het meteen, want tja als ik om een middag met ml langskom dan moet je goed opletten! Mama zag het absoluut niet.

Nu de rest nog, dus originele ideeen zijn welkom

Shirt vind ik ook heel leuk, maar een beetje standaard, dat doet tegenwoordig iedereen.

Ik heb wel voor een paar euro een buton laten maken voor een paar euro (beetje jou idee gejat wennie) met de tekst "straks ben ik niet meer in mijn en dan een plaatje van een eendje" Dus dat ipv een shirt omdat ik bang ben dat ik het shirt maar een paar keer aan doe en dat vind ik zonde van het geld.

Deel Deze Pagina