Gister heb ik een erg drukke dag gehad met Inge. Ze wilde `s middags ook niet slapen (waren ergens anders), terwijl ze wel erg moe was. En bleef daar huilen tot ze op schoot mocht. Normaal kan ze zich prima zelf vermaken, maar ja ik had geen speeltje boven de wagen hangen. Gelukkig sliepen de andere kinderen overal doorheen. Maar ze was echt een klein draakje , want eenmaal op schoot keek ze erg zelfvoldaan. `s Avonds was ze ook erg huilerig, logisch. Ze heeft opzich vannacht wel goed geslapen, eerst 6 uur en later nog 2,5 uur. Alleen is ze tussendoor 2 uur wakker geweest. Gisteravond heeft ze ook erg lang aan mijn borst gelegen en dronk dan even sliep weer heel even, dronk weer even etc. Vandaag is mijn meisje erg huilerig. Ze wil alleen aan mijn borst liggen, tja dat vinden mijn tepels niet zo leuk. In bed slaapt ze hooguit 5 minuten om daarna weer heerlijk te gaan bleren. Nu was ik van de week al moe en zit ik er aardig doorheen. En ik heb morgen ook nog eens tentamen en moet dus leren. Op zich wil ik haar in haar ritme houden en dus het schema voeden, samen spelen, alleen spelen, slapen erin houden. Maar dat slapen wil ze dus niet. Ja op schoot en het liefst met de tepel in de mond. Nu zit ik te twijfelen om haar in de draagdoek te doen. Dan kan ik tenminste nog wat doen. Maar zo haal ik haar wel uit haar regelmaat en gister was al zo`n drukke dag. Waarschijnlijk is ze daarom vandaag ook zo huilerig of ze heeft weer een sprongetje (ze is nu 11 weken en de vorige 2 had ze ook een week eerder). Omdat ik haar niet nog meer prikkels wil geven wil ik opa ook niet even op laten passen om zelf wat rust te krijgen. Mijn meisje gaat natuurlijk voor alles, maar ze voelt natuurlijk ook mijn spanning en vermoeidheid. Wat kan ik nu het beste doen? groetjes Jessicad
ik zou haar wel gewoon in de draagdoek doen enne.. je borst is geen troostmiddel hoor, dus geeft die maar niet teveel!
Gupsy dank voor je antwoord. Ik zie dat ik het niet erg duidelijk heb opgeschreven, maar achter dat vinden mijn tepels niet zo leuk hoort nog dat ik dat dus niet de hele tijd wil hebben. Als ze stopt met drinken haal ik haar eraf en geef haar de speen of mijn pink om op te zuigen. En gisteravond begon ze elke keer weer te drinken als ik haar eraf wilde halen en ze dronk elke keer maar weinig dus ik dacht laat maar even zo komt ze nog aan een volledige voeding. Was bang dat ik er anders na een uurtje of 2 a 3 weer uit zo mogen. Dat was nu gelukkig niet zo. Ze ligt nu trouwens te slapen in haar bedje, ben benieuwd hoe lang ze het vol houdt. Maar even adempauze is wel lekker.
haha.. anders laat je vandaag lekker de boel meis en dan troost je je kindje. Misschien is het gewoon even van de leg.. dan heeft ze mama gewoon even extra nodig!
Na nog een half uur lang elke 5 min wakker te zijn geworden (ik heb haar toch maar in haar bedje laten liggen) is ze in diepe slaap gevallen en heeft ze ruim 3 uur geslapen. Net even gedronken en nu slaapt ze weer verder. Ze zal de slaap van gister en vanmorgen wel aan het inhalen zijn . Zo heb ik gelukkig ook nog even kunnen bijkomen en kunnen leren. Klein eigenwijsje toch, haha eerst voor draakje spelen en daarna voor Doornroosje.