10 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ratjes, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ratjes

Ratjes Lid

17 feb 2010
    10
    0
    1
    helaas momenteel werkloos
    arnhem
    hallo dames,

ik hadeen vraagje... ben 10 dagen overtijd. maar helaas negatieve testen.. heb vanmiddag bloed laten prikken... dus nu spannend. maar is er iemand met ervaring na negatieve bloedtest toch zwanger?

alvast bedankt voor jullie reacties...

liefs

2. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    heej meis
    Hier ook een onzeker iemand! ben nu 4 dagen overtijd, nega testen en toch heel erg het gevoel zwanger te zijn....
    Ik heb de volgende symptonen

grotere bultjes op mijn borsten
    Witte vlokjes in urine
    Soms misselijk
    Vlinder (kriebel) gevoel in mijn buik
    (Vr)eetbuien
    Moe op momenten dat ik nog helemaal niet moe KAN zijn
    Emotioneel
    vaker plassen
    regelmatig na mijn nod diaree
    Soort van spierpijn gevoel in mijn buik
    rugklachten
    En gewoon heel erg het gevoel dat ik zwanger ben!
    En heel last van witvloed (gehad)

en de testen blijven negatief..... k snap er echt niks van!!!
    Tegen mij zeggen ze afwachten en helaas doet mijn dokter geen bloedtest voor 2 weken overtijd is mij vertelt!
    Wanneer krijg je de uitslag?
    Het lijkt mij onlochies dat je zwanger zou zijn als de bloedtest aangeeft van niet.... maar dat kan ik natuurlijk ook fout hebben!
    Ik hoop iig dat je gewoon zwanger bent!!!
    Succes

Gr An

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hier ook overtijd...
    ik moet zeggen veel klachten heb ik niet...maar dat is ook voor het eerst!
    alleen wat gevoelige boobs...vorige maand deden ze echt pijn!
    en sinds vandaag een flink opgezette buik, terwijl ik na 3 hapjes al genoeg had van het eten...maar ja dat hoeft niet perse met een zwangerschap te maken hebben...
    ik ga morgenvroeg weer testen, afgelopen zondag de laatste keer getest, negatief... of zouden jullie wachten tot vrijdag?

wat betreft bloedtest... normaal gesproken zien ze daar de hcg waarde, en al is deze ontzettend laag, dan zien ze m nog, dus kans is zeer nihil dat je dan toch zwanger bent... denk ik...

xxx

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik denk dat als je bloedtest negatief is dat de kans vrij klein is dat je zwanger bent..

Spannend, wanneer krijg je de uitslag?

5. Ratjes

Ratjes Lid

17 feb 2010
    10
    0
    1
    arnhem
    vrijdag of maandag... dus hoop voor weekend nog... :D

6. Ratjes

Ratjes Lid

17 feb 2010
    10
    0
    1
    arnhem
    en ik heb ook vreetbuien.. tenminste, heb honger, na 2 happen alweer genoeg... ook spierpijn gevoel in mijn buik... en vaak naar de wc terwijl er niks kotm :S ook moe. slaap nu gemiddeld 11 uur per nacht en 's middags moet ik liggen.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dat hoop ik ook voor je, anders zit je nog langer in onzekerheid!

Je 'klachtjes' wat je aangeeft, het kan een goed teken zijn, dat je dus misschien zwanger bent, maar het zou helaas net zo goed een naderende ongi of een griepje kunnen betekenen.. Dat is helaas afwachten!

8. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ook ik ben nu bijna een week overtijd, heb gisteren een testje gedaan en deze was negatief. Dus nu wachten op mijn mentruatie.

9. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    ik ben inmiddels 3 weken overtijd en echt niet zwanger, het kan zijn dat je een keer een menstruatie overslaat. ik had ook echt zwangerschapskwaaltjes, maar ben het toch echt niet... reken dus op niks, want juist als je er teveel mee bezig bent, kan het ook je menstruatie op zich laten wachten.

10. tam1980

tam1980 Lid

14 feb 2010
    37
    0
    0
    ben 11 dagen overtijd en nog steeds geen positieve testen helaas wachten het af hoop dat er snel wat komt of ongi of positieve test want dan weet je wat meer en kan je verder
    succes allemaal

11. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    pfffff. #$%*%#@ verdomme! ik wordt hier langzaam gek, ben 6 dagen overtijd, net weer getest, en weer niks! en maar gluren, maar ja witter als wit wordt ie niet!
    laat er nu maar iets gebeuren, dan kunnen we verder...of positieve test of ongi!
    dit is niks....

zo dat ben ik weer kwijt...

xxx

12. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hee Dames,

Vorige maand ben ik niet ongi geworden, heb 2dagen bruin verlies gehad. Maar hoorde ook dat je wel ongi eens over kon slaan, en aangezien ik negatieve testen had ging k daar ook van uit. Mar nu 3 weken later heb k nu 3 dagen bruin verlies :s heb het verder nooit gehad.
    Wacht nu af tot het door zet. Anders maandag naar de ha.

Hadden jullie ook bruin verlies?

En denken jullie dat dit nu mijn menstruatie kan zijn? Ik was altijd heel erg ongi, dus het lijkt mij sterk..

hoor graag van jullie!

13. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    jeetje zeg 11 dagen overtijd 3 weken overtijd... pff moet er niet aan denken
    Ik gooi er morgen weer een testje tegen aan, vanmorgen zo misselijk dat ik bijna moest overgeven!
    Ik heb nog steeds moed maar als de test morgen weer nega is ga ik toch maandag ff de ha bellen!
    Succes voor mijn mede wachtende

14. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    @ priscil waarom niet nog een testje voor de zekerheid?

15. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    hier hetzelfde,maar ga maandag pas testen,dan nog negatief en ga ik dan wel naar de huisarts..pfff,aan stress kan het niet liggen,want ik ben zo happy als wat;)
    Wel ontzettend veel witte vloed(sorry voor de onsmakelijke zin)

16. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Hoor hier verhalen van dames die 10 dagen overtijd zijn en al naar huisarts gaan. hoezo???
    Ik ben nu 3 weken (!!!) overtijd, was het altijd regelmatig en deze week pas naar huisarts gebeld! kan gewoon gebeuren dat je een keer een menstruatie overslaat hoor! En als je er helemaal op gaat focussen ( kan ook onbewust gaan!), dan blijft je menstruatie zeker uit, want je cyclus is ook gevoelig voor dat soort ''stress'' of ''te graag'' willen ( uitblijven menstruatie).

17. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    ik heb heeeeeel veel last van witvloed gehad, het wordt nu wat minder (gelukkig) haha soms zo veel dat als ik vergeten was een inlegkruisje in te doen halverwege de dag gewoon nieuw ondergoed aan moest trekken....!
    Hier ook geen stres, heb echt zoiets van nou de testen worden vandaag of morgen vanzelf wel positief!
    happy zijn is een goed teken!
    Ik wil helt liefst nu al na de ha toe haha maarja als je de man nodig heeft is ie met vakantie!
    Ik ga voor je duimen maandag

Gr An

18. tam1980

tam1980 Lid

14 feb 2010
    37
    0
    0
    ook nog steeds overtyd 11 dagen al gisteravond nog test gedaan maar negatief
    toen ik nog de pil slikte de laatste maanden bijna niet ongi ook bij de dokter geweest maar kan geen kwaad had ze gezegd
    nu in jan gestopt met pil en inmiddles 11 dagen overtyd
    tot waneer blijven jullie klussen na je eisprong??

19. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    ik klus altijd gewoon door:D

20. tam1980

tam1980 Lid

14 feb 2010
    37