Hihi mijn onderwerp hamburgers maar goed.. wie weet wat/welk merk lekkere hamburgers hebben? Niet te duur.. we moeten er iets van 60 hebben dus ja.. Welke vinden jullie t lekkerst? Bv bekers of mora of verse?? Thanks!!
Wij maken ze altijd gewoon zelf maar 60 burgers is dan toch zeker 5 kilo gehakt! Ik kruid ze alleen met peper en zout en dan op de bbq.
Verse en van de week had ik van die rundvlees hamburgers van de lidl, zaten er geloof ik stuk of 12 in voor 4 euro nog wat. En lekker!! Bijna net zo fijn als verse hamburgers. zat in een rode langwerpige doos, niet de standaard hamburgers voor in de frituurpan die zijn smerig.
Ik vind de verse van de Jumbo héél lekker. Of inderdaad zelf maken. Als je een eitje door het gehakt doet en dan kruid met wat gehakselde ui, peper en knoflook.... jammie! Nog een leuke tip voor als je geen 60 hamburgers nodig hebt: doe eens een plakje salami in t midden van je hamburger als je m op de BBQ maakt. Héérlijk!
verse burgers zijn het lekkerst. ik maak ze meestal zelf gewoon van gehakt of tartaar. beetje rozemarijn en kruidenpaneermeel erdoor mengen en zout en peper erop..
Verse uit de vriezer van de aldi. Lekker er niet duur. Geloof 12 stuks voor 4 euro. Had ik vorig jaar met de bbq ivm verjaardag.
Wij hebben altijd mora hamburgers icm een hamburger broodje. Wel even het burgerbroodje opensnijden en even op de barbeque of grillpan
De verse rundvleesburgers van AH. Daar proef je het vlees tenminste. Waarom niet gewoon bij de slager halen? Of is dat te duur?