Hey meiden, 16 oktober heb ik mijn spiraal laten verwijderen. 2 dagen daarna werd ik verschrikkelijk ongi. 9 november ben ik maar even naar de dokter gegaan ivm steekjes onder in mijn buik. Urine laten testen, zwangerschapstest negatief en bleek een beginnende blaasontsteking te hebben gehad. Antibiotica kuurtje gehad, die is nu voorbij maar klachten (wel een stuk minder) zijn er nogsteeds Gisteren ochtend een zwangerschapstest gedaan in de hoop dat deze positief was, maar een heeeeeeeel licht streepje te zien. Vandaag maar bloed laten afnemen. Wat denken jullie?
Heb je een speciale reden om om een bloedtest te vragen dan? Ik zou zeggen licht streepje is ook een streepje, heb je een foto?
Ja heb ik wel. Ik heb een dochter van bijna 5 en toen ik 6/7 weken zwanger was had ik nog een negatieve test. Ik wil niet wachten en kreeg toestemming van ha om bloedtest te doen.
Foto is overigens niet duidelijk genoeg op te zien. Eigenlijk weet ik het wel zeker, maar ja... Als het nu niet zo blijkt te zijn ben ik zwaar verdrietig!
Helaas geeft een blaasontsteking ook een positieve uitslag op een zwangerschapstest (eiwitten), google er maar eens op. Ook omdat je de klachten van een blaasontsteking nog steeds hebt. Een bloedtest is in jouw geval dan ook helemaal geen slecht idee.
Nou helaas inderdaad, bloedtest negatief en nogsteeds ontstekingen in mn urine... sssshhhhhiiiittttt das balen... Verder oefenen dan maar! Ik heb maar geen testen meer in huis gehaald, want die maken me alleen maar gestoord. Het kan nogsteeds deze maand... Geen idee wanneer mijn eisprong is, aangezien mn spiraal er net een maand uit is.