nagelstyliste

Discussie in 'De lounge' gestart door schaapie123, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb een vraag voor de nagelstylistes.

ik zou graag voor mijn trouwen mooiere nagels willen hebben, dus nepnagels.
    alleen heb ik lepelnagels door een ziekte, (heel krom/bol dus) is dat wel mogelijk?

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik denk het wel. Nagelstylistes kunnen je nagels verlengen dmv er een tip op te plakken, maar ook dmv een "vloeitjes"techniek. Dus een sticker onder je nagel plakken, daarop de acryl te doen, en dan die sticker weer weghalen. Hierdoor kan je dus elke vorm maken. Misschien dat het voor je eigen nagels (en de groei ervan) niet zo goed is, gezien je lepelnagels hebt, maar voor die ene dag moet het geen kwaad kunnen lijkt mij. Dan zet je ze de dag voor je trouwen erop, en de dag erna laat je ze weer eraf halen... Maar... Ik denk dat dat niet nodig is hoor.

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb gehoord dat het wel kan, maar ze zullen er wel heel snel van afgaan.

4. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan inderdaad het beste met sjablonen werken (dat zijn die stickertjes zoals hiervoor uitgelegd) Persoonlijk zou ik je nagels heel kort maken, zodat je het minste 'last' hebt van je eigen nagels. en dan door middel van sjablonen verlengen.
    Het is niet nodig om je nagels er weer af te haleh hoor, mits je het om de 2 a 3 weken bij laat werken. Dat ligt er een beetje aan hoe snel je nagels groeien.

Normaal ga je om de 3 a 4 weken maar bij probleemnagels raad ik zeker de eerste keer 2 weken aan. daarna kun je nog verder kijken.

5. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ohwja, sjabloon, haha!! Ik was even het woord vergeten.

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    idd het kan wel, ik heb toevallig een meisje geholpen met dit soort vingers, idd met sjablonen en dan kan je door het in vorm vijlen van de nagels je nagels optisch smaller laten lijken.

Ik zou ze idd ook erg kort houden..

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

mijn eigen nagels zijn al heel kort, dankzij een andere ziekte breken ze snel af, als ik ze niet optijd knipt dan breekt er zo een stuk af. en het typt ook prettiger (druk erop)

ik zal eens in de buurt opzoek gaan.

bedankt voor de tips!!

Deel Deze Pagina