Hallo Allemaal, Gisteren heb ik een kruidvat test gedaan, die van 2 voor 5 euro. Dit was het resultaat: Een heel licht tweede streepje, zien jullie hem ook? Ben ik nou zwanger of niet? Lieve groetjes een onzekere meid Ps. In het echt zie je het streepje stukken beter hoor, hoef de test ook niet tegen het licht te houden om hem te zien ofzo
Hoi, De ervaring van de meeste hier is dat deze testen vroeg positief kunnen testen wanneer je zwanger bent. En deze testen geven niet of zelden vals positief aan. Daarom zou ik zeggen, meid van harte gefeliciteerd, je bent zwanger! Maar het beste is wel om morgenvroeg of overmorgen nog eens te testen..als de test dan donkerder is geworden weet je het zeker. Of, dat deed ik ook, direct naar de winkel rennen een een digitale van clearblue halen die ook aangeeft hoe lang je zwanger bent! Maar vooralsnog, voorzichtig gefeliciteerd!
Was die lichte streep er binnen 5 min? Dan zou ik je ook al durven feliciteren hoor... Maar doe er idd overmorgen nog eens een en hopen op een donkerdere streep succes!!!
Kom net van de winkel...nog pakje van 2 gehaald en een cb digital maar...kan ik die nu doen of moet dat echt met ochtendurine? Heb vanochtend alleen 2 kopjes koffie op en 1 slok water...
Deze heb ik zojuist gedaan met ochtendurine wat ik al had opgevangen om 7 uur vanochtend en bewaard in een bakje met huishoud en alufolie.
Ladycake, hoeveel dagen na je ovulatie of voor je NOD zit je? Ik vind hem toch weel heel duidelijk hoor. Profciat! Dit is mijn test van vanmorgen met ochtendurine (ben wel nog om 2 uur deze nacht gaan plassen). Vandaag 10 dagen na ovulatie en 4 dagen voor mijn NOD.
De clearblue digital die ik zojuist heb gedaan. Weet niet wat ik nu moet...ben zoo blij maar voelt zo onwerkelijk. We zijn pas sinds half mei serieus bezig...dit kan toch niet??
Ladycake, kan wel hoor! Proficiat! Maar nu weten we nog altijd niet wanneer je NOD was... Hoever ben je nu?
Officieel zou ik morgen ongi moeten worden...dus eigenlijk te vroeg getest. Afgelopen weekend ook al getest maar super negatief. Maar nu, 3 positieve testen dus het is echt zo. Onwerkelijk. Bedankt allemaal voor jullie enorm lieve reacties! Weet niet wat ik nu moet doen, dom dom dom maja eerste zwangerschap he. Woensdagavond 11 mei 2011 ben ik voor het laatst ongi geworden.
wacht nog even tot na je nod dan even contact opnemen met je arts en dan krijg je te horen dat je contact op kan nemen met een verloskundige praktijk bij jouw in de buurt van harte............ Ik heb dus 11 juni me nod en heb zondag getest maar helaas negtaief hopen dat het me ook wat positief gaat brengen
Missillie, ik heb ook mijn NOD nu zaterdag de 11e. Zondag heb ik niet getest, maar maandag was er een tuurstreepje.