Helemaal in de war!?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door riga01, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Dames!

Even een vraagje. Ben nu 9 dagen overtijd maar tot op heden niet of twijfelachtig positief getest. Nou had ik nog 10 ovulatietesten liggen en ik deed er net eentje (gewoon uit nieuwsgierigheid) en die is helemaal positief! :$ Ben 20 april voor het laatst ongesteld geweest en heb wel vrij lange cyclus. Kan iemand mij vertellen waarom ik dan nu echt overduidelijk positief test met een ovulatietest?

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik heb wel eens gehoord dat ovu-testen ook positief testen als je zwanger bent!! Dus wie weet is dat bij jou ook wel het geval :D... En misschien heb je anders toch een late eisprong?

3. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Je zit nu op dag 49 dan?
    Ik heb een gemiddelde cyclus van 25 a 26 dagen, maar het is ook wel eens 36 en 30 dagen geweest. Zie onderschrift. Maar, op dag 30 van de vorige cyclus heb ik wat bloedverlies gehad. Dacht dat mijn ongi doorbrak. Dit stopte al heel snel. Dus dag 33 toch maar een test gedaan. Vaag positief! Ik heb dus eigenlijk al 6 vaag positieve testen. Mijn idee? Late eisprong/ late innesteling... Kan bij jouw ook zo zijn! Misschien issie bij mij pas op dag 30 ingenesteld, en was daar de bloeding van. Dan is het nu wat te vroeg voor een duidelijke test. Dat zou bij jouw natuurlijk ook heel goed kunnen!
    Welke ovu heb je gebruikt? En welke zw test??

Ik duim voor je!

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi hoi
    Niet ovutesten gebruiken als zwangerschapstest..;)
    Het kan dat als je zwanger bent dat de LH test reageerd op een zwangerschap,maar het hoeft niet.
    Misschien heb je ei wel later als verwacht!?
    Groetjes

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @riga:

Wat raar allemaal.. dat je nu een eisprong zou krijgen zou natuurlijk kunnen als je cyclus van slag is.. maar dan horen je zwangerschapstesten gewoon spierwit te blijven!

Ik zou zeggen post even een fotootje van je vage zwangerschapstestjes, dan kunnen we meeturen! ;)

En ik zou gewoon wat testjes inslaan (kv 2v5!!!) en dan straks en morgenochtend eentje doen? en dan ook gewoon doortesten met je ovutestjes..

Als dan de zw.testen negatief zijn en je ovutestjes worden lichter zou ik rekenen op een eisprong en klussen tot je erbij neervalt! ;)

6. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Oh dit geeft wel hoop ja! Ik gebruik babi ovustesten en kv2v5 zwangerschapstest.

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Riga heb je alwel weer eens een zwangerschaps test gedaan?

8. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ja en negatief. Donderdag afspraak bij de HA,ik wil een bloedtest :D

9. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
  10. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    tsja dat kan, ik zou ook gewoon flink door klussen als ik jou was want misschien heb je gewoon een hele late eisprong....

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Of misschien heb je een cyclus overgeslagen? Kan dat?

Deel Deze Pagina