alleen merk kleren?????

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wenneke20, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

je ziet zelf hopelijk ook wel dat dit ontzettend overdreven is he?? Waarom wil je een kopie van jezelf maken alleen maar omdat ze geen hello kitty ofzo mag. Dat gaat toch nergens over?? Mogen jouw kinderen ook kleding met doodskoppen bv?? Dat komt er hier ook echt niet in hoor.

Mijn dochter krijgt echt inspraak in wat er gekocht wordt, maar ik hoef niet alles toe te staan. Moet erbij zeggen dat er hier ook eigenlijk niet om die kleding gevraagd wordt. Ze wil er wel stiekjes of ondergoed van, dat mag ook.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja dus ik zit aan de andere kant en vind dan de non merk kleding heel handig....past vaak wel omdat het breed uitvalt hahahaha Merk kleding heb ik heel weinig omdat het gewoon niet past...meot echt een uitzondering zijn of een wijd model.....

Hello kitty shirts passen hier goed!! ;) Bijkomstigheid dat ze alleen die wil dragen......... (in haar hoofdje is ze pas 2,5 dus nog echt kinderlijk)

Mode is ze compleet niet mee bezig..dus ze trekt aan wat ik klaar leg...Protesteert dan omdat het geen kitty is.....en maakt haar shirt binnen 10 min vies met een boterham met jam ofzo....zodat ze kitty weer aan kan hahahaha ;)

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @tulip hier wel doodshoofden, vinden we zelf ook leuk :D dochterlief ook! En heel schokkend onze zoon van 5 weken draagt dat ook!!!
    Maar ja wij houden van hardrock.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bijzondere reactie dit.. ietswat veroordelend vind je ook niet als je zo terugleest? Het is op zijn minst weinig genuanceerd

Even testen of het ook bij jou werkt...

jij laat je kind dus zelf de bedtijd bepalen? Niet? Oh ben jij zo'n ouder die zijn kind in bed schopt omdat jij er genoeg van hebt'

jij laat je kind zelf bepalen wat het eet op elk willekeurig moment van de dag? Niet? oh, dan ga je zeker elke dag de strijd aan over eten en ga je aansturen op een eetstoornis.

:(

5. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Onze meiden doen ook aan wat wij klaarleggen.Zijn ook helemaal niet bezig met "mode" .Het enige dan is dat Suus liever geen broeken aan doet,dus vandaar dat ik meestal jurkjes klaar leg.

Heb je er ooit aan gedacht om zelf kleding te maken voor je dochter?Misschien wel gemakkelijker dan zoeken naar kleding die haar wel lekker zit en past.

6. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hier ook geen hello kitty of andere figuren hoor. Ik vind dat je als ouders echt wel ergens een grens mag trekken hoor. Zo mocht ik bijv, vroeger geen lk schoentjes of toen ik ouder werd geen mini rokjes. Ben er ook niet minder van geworden en dat zullen mijn meiden ook niet worden omdat z egeen hello kitty mogen dragen...

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, ja mijn mama heeft van de zomer wat jurken en een speelpakje gemaakt op haar lichaampje. Maar het kost een hoop werk, en de stof enz vaak is het duurder als dat ik een shirt koop bij de Wibra....en een broek enz.

Gelukkig zijn er rokjes en maillots!! hihi, die vallen altijd goed....;)

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik vind zwart en doodshoofden etc ook stoer!

Net als meiden met skinny jeans en van die gave bont gympen met zwart shirt oid.

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

Maakt eigenlijk niet uit wat ik wel of niet vind wat ik al eerder zei ze heeft een luipaardprint vestje wat ik echt vreselijk vind maar zij vind het leuk, niet alles draait om mij, in ons gezin zijn ze vrij om leuk te vinden wat ze willen zonder beperkingen vanij met welk printje wel of niet mag...natuurlijk mag ze geen string ofzo aan maar dat is n opvoedkundig iets...

Het gaat er niet om of t moet een print of niet t gaat er om dat je kind een eigen persoon is en iets gewoon niet mag dragen ....

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Hmm ik vind dit ook iets te....
    Hier komen ook geen cars of spiderman shirts in huis, vind dat echt lelijk...
    Pyama en ondergoed okay, maar dan houd het op...

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Moet zeggen dat ik je zo beter begrijp... maar zo is niet iedereen.
    Ik ook niet trouwens, ik koop de kleding van de jongens niet eens waar ze bij zijn.

Darren wou vorig jaar een hoed, vond ik zoooo stoer! Maar hij werd uitgelachen op school :(

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @triskele eigenlijk zeg je dus dat mensen die wel een soort grens trekken met wat wel en niet mag hun kinderen beperken? ;)

13. Triskele

Opvoedingszaken is wat anders dan een smaak, eten op bepaalde tijden is gezond , normale tijd naar bed ook, een hk shirtje als je kind dat leuk vind dat kopen levert geen gezondheidsproblemen op... Maar het is duidelijk nu iedereen moet lekker doen wat ie wil ....

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Aaah dat is ook sneu zeker als hij er zelf ws trots op was!

15. Triskele

Ja idd niet leuk... Zelf kunnen ze zo trots zijn, Dean heeft tijd van die grotere bolle petjes op, beetje rapper achtig, iedereen wil altijd zijn pet op moet altijd vragen waar ie nu weer is en dan komt vriendje hem brengen hihi ze vinden zn kleren altijd " vet cool" dat klinkt zo grappig uit n 4 jarige hihi

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ja idd sneu, maar dan merk je weer dat je in een dorp woont, ik heb zelf sinds een week dreads (nep) en word echt nagekeken op straat.

Hij draagt zijn hoed wel thuis, net als roze shirts!

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ah Triskele... dus jij laat je kind zelf bepalen hoe de haren geknipt worden.. en jij vindt het dus ook goed dat je dochtertje make up draagt.. vindt ze mooi! Tja, dat is ook smaak..

Ik geloof dat je best slim genoeg bent om te begrijpen wat er bedoeld wordt.. maar als jij je kind met een hanekam, oranje haren en een Hello Kitty shirt wilt laten lopen.. Applaus voor jou.. geweldige moeder

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ben wel benieuwd naar jou dean!

Dit is de mijne...

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Darren heeft ook hanekam gehad.... was toen 3 jaar. Met rode gel in de punten.

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Vind het nog steeds gaaf! Maar teveel werk voor elke dag...

Deel Deze Pagina