alleen merk kleren?????

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wenneke20, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    gesloten:D:D:D

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ......>< .......

3. tulip

tulip Niet meer actief

goed om weer verder te gaan met het topic. Veel merkkleding kun je ook voor een h&m prijsje dragen zoals mirell al aangaf, sommige merken verkopen als zoete broodjes.

En daarbij, waar kun je eigenlijk nog "goedkope" kinderkleding krijgen??? Als ik naar de hema ga ben ik voor een jurkje zo 20 a 25 euro kwijt. Dat is toch ook niet echt voordelig meer.

4. tulip

tulip Niet meer actief

overigens, ondergoed heb ik alleen van zeeman, dat strech ondergoed is geweldig, sluit mooi aan bij onze spillebeen en blijft mooi.

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    De rel gesloten, topic nog open, dat is mooi :D

Hier ook ondergoed van Zeeman, de hemdjes zijn tenminste lang genoeg, die van de Hema hebben leukere printjes maar wat een korte krengen zijn dat :cool:, heeft mijn meisje altijd een blote rug in.

En tulip, eens met je prijs over het hemajurkje. Dan maar 20-30 euro erbij en dan 30-35 eraf met verkopen en voila, bijna dezelfde prijs als de hema.

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nou kijk eens bij de Zeeman of de Wibra, hebben ze leuke kleding voor goedkope prijsjes...

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik hou me fijn bij C&A,H&M,Hema,Terstal en dat soort dingen.
    Goede kwaliteit in vergelijking met echt goedkoop spul en goedkoop in vergelijking met die achterlijk dure merken.

Al vind ik de genoemde winkels tegenwoordig ook BELACHELIJK duur worden.

Daar tegenover zal ik mijn kinderen ook nooit zo voor lul laten lopen als ik soms kindjes zie lopen.
    4e handswandelschoenen, geitenwollen sokken, hoogwater versleten corduroy broek en een pluizende kabeltrui.
    Dat vind ik sneu. Dan val je pas buiten de boot.

Zoonlief draagt hier momenteel voornamelijk spijkerbroeken van de C&A die 9 euro per stuk waren. Daar kan ik me geen buil aan vallen en als hij ze verzouwd of er een gat in valt maak ik me er niet druk om.

Misschien mag hij ooit best wel 1 of 2 duurdere merkbroeken of eens een x een duurder vest. Maar wel pas als hij minstens een jaar in dezelfde maat zit. En hij hoeft niet aan te komen met: Mam, hij is te klein nu moet ik een nieuwe.

Ikzelf heb ook 1g-star broek en een indian rose en verder gewoon H&M/C&A. En dat combineer ik dan met goedkopere dingen.

Oh en de dag dat meneer aankomt met: Mam ik wil graag deze REPLAY riem en die kost 35 euro. Of een onderbroek van 20 euro....Dan krijgtie nooit geen merkspul meer...
    Zodra die gaat menen dat geld op onze ruggen groeit is het gebeurd.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh en als ik ooit een dochter krijg en die heeft op dr 12e het lef om in een kort jurkje op hoerenhakken de deur uit te gaan komt ze nooit meer buiten totdat ze meerderjarig is!!!
    Bah.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@kippiekip: mwah op zich als je kijkt wat je koopt bij h&m vind ik dat best nog wel te doen.
    Maar een paar maanden is de kinderafdeling weg uit de h&m en hebben ze verderop een "h&m kids" neergezet.
    2 verdiepingen vol kinderkleding maar het is nog niet gelukt om er te slagen voor iets anders dan een maillot.
    Terwijl het assortiment echt 3x groter is geworden :)

10. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    Hier een gezonde mix van zeeman tot ralph lauren. Enne die merkkleding op school hoeft niet te betekenen dat ouders dit allemaal nieuw hebben gekocht hoor. Wij hebben net twee dozen river woods kleren gekregen van mijn vriendin, klein bedrag voor betaald dus ja onze zoon gaat nu in een op het oog peperdure jas van RW naar school :)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mama1977, dat vind ik dan weer een ander verhaal.
    Zoonlief hier is nu ook de eagerbeaver broeken van zn grote neef aan het uitwonen ;)

12. marilouise

marilouise Niet meer actief

Voor jongens is het niet altijd makkelijk leuke kleding te vinden en ik koop inmiddels ook shirts met koekiemonster en garfield, zoonlief glimt als die ze aan heeft. maar ik loop ook altijd even de wibra binnen voor shirts zeker voor naar de psz. thuis maakt het me niet zoveel uit. als hij gaat knutselen terk ik hem een slab met lange mouwen aan. en buiten spelen die vlekken gaan er echt wel uit !

ach koop van alles wat, had alleen wel een toppunt laatst

had een super gaaf dik vest van name it gekocht kobalt blauw met een teddy voering echt een soort jas zeg maar, toen wilde ik hem in 98 kopen 1 maat groter, maar ik zag dat het verschil met 104 zo klein was dus heb 104 gekocht. (ja in de 70 % sale) vervolgens jas lag in de was dus hup vest aan kom ik ergens ow nou die is wel mooi die past mijn zoon ook mag ik hem lenen krijg je hem na de zomer weer terug dan kan die van jou hem dragen, dus ik zo stoort het je dat de jas iets te groot is , zij nou nee ? nou wat denk je zelf ik koop wat door het te laten afdragen door een ander ? denk je zelf

13. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Kinderen zijn kinderen en als je ze merkkleren wil laten dragen moet je ervan uitgaan dat ze vies worden of kapot gaan. Ik stuur mn kids ook met nette kleren naar het kdv (gewoon omdat ik het mooi vind) maar zeg dat altijd tegen de leidster hou geen rekening met de kleren ze mogen vies worden. Als ze vies terug komen weet ik dat ze lol hebben gehad. Hier lopen ze van de zeeman tot d&g rond. Maar ook een hoop 2e hands.
    Ik vind alles best als de kids maar lol hebben

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja veel geld uitgeven aan dure kleding en dan niet aantrekken omdat dat zonde is.. Dat is pas echt zonde :)

15. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    grappig want voor jongens vind ik een koekiemonster shirt echt stoer staan en zou ik het zo zelf kopen, maar disneyfiguren voor een meisje worden hier niet gekocht....

16. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Shirts met disney figuren komen er hier niet in, dat vind ik echt zo verschrikkelijk... Met zij pyama's mag hij van mij alles kiezen wat hij wilt, al zou die er een barbie op willen, no problemo, maar shirts met disney figuren om naar school of gewoon buiten te dragen, nee echt niet...

17. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Eens met kippiekip.
    En ook met Saskia, ik heb een ontzettend duur burberryjurkje met bijpassend shirt gekocht vorig jaar, mijn dochter heeft het 2x gedragen, zo vreselijk jammer. Verkeerde zuinigheid dus, dat gebeurt me geen 2e keer meer, nu wordt alles gewoon gedragen op alle dagen van de week.

18. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Hier wordt alle merkkleding overal naar toe gedragen. Ze mogen overal in zitten. Ik vind niet dat je kind de dupe moet zijn van je angst.
    Mijn dochters hebben elk jaar een hagelwitte zomerjas. Veel moeders verklaren mij voor gek, maar aan 't einde van de zomer zijn ze nog net zo wit als aan het begin.
    Misschien heb ik gewoon goed wasmiddel.. :)

19. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tja, dat kan dan zo zijn. Ken verder de situatie en die moeder niet. Maar nu gaat t slechts om een persoon.

Ik probeer ook wel (enigszins) onherstelbare vlekken/schade te voorkomen bij net nieuwe kleding. Dat bewaar ik soms voor bepaalde gelegenheden en daarna mag ze vrijwel alles gewoon overal naartoe aan.
    Overigens vind ik het ook niet fijn als ze in modderplassen gaat springen of over nat(!) gras/zand gaat rollen (wat ze dus niet snel doet). Maar tis niet dat ik dat niet wil vanwege dr kleren, want die gaan gewoon in de wasmachine. Maar ook omdat ze dan gaat janken dat het nat is en ze naar huis wil ;)

Maar goed, vond je opmerking nogal over een kam scherend. Meisjes met mooie kleertjes durven zich niet vies te maken, want ze zijn bang dat mama anders boos wordt!

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hier dus ook ip alles overal aan. Alleen de eerste keer bewaar ik soms voor een speciale gelegenheid.

Deel Deze Pagina