alleen merk kleren?????

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wenneke20, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Tot nu toe heb ik veel Noppies en BFC (sale) gekocht en wat 2e hands Lief, BFC en Cakewalk kleding. Maar verder heb ik alle rompers van de hema en wat simpele shirtjes en broekjes ter afwisseling. Heb nu van maat 56 tot en met maat 68 kleding liggen. Ik heb dit nu gekocht omdat het qua prijs niet duurder was dan een hema shirtje, en omdat ik het mooi vind. Als ons kindje later groot is en gaat spelen zal ik naar mijn idee ook een mix van merk en merkloze kleding hebben. Maar dan koop ik nog alles in de sale of eventueel 2e hands wat merkkleding betreft.

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier ook vrijwel alleen merkkleding maar dochterlief is zich echt niet bewust van het feit dat ze alleen merkkleding draagt...kom op zeg ze is 3!
    Een kind word zich er op deze leeftijd denk ik alleen bewust van als je als ouder erop hamert dat het 'speciale' kleding is.
    Mijn meisje weet heel goed wat ze mooi vind en weet ook dat ze er altijd heel mooi uit ziet (word haar dagelijks gezegd, door anderen niet door mij) maar heeft geen flauw benul of ze nou mc gregor draagt of non merk.
    En dat wil ik ook graag nog (lang) zo houden. ;)

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    amen

4. tulip

tulip Niet meer actief

Kippiekip, tja ik vind zeeman en wibra heel weinig leuke dingen hebben, het is meestal vormeloos en gewoon niet leuk.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    en als er al wel vorm in zit, dan is het er na 1x wassen wel uit ;)

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    net bij de hema geweest

vestje 15,00
    shirtje 5,00
    legging 7,00
    en rokje 12,95

erg leuke set

maar voor die prijs heb ik ook een bengh outlet jurk...

dus merk geen merk maakt niet uit

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn meisje heeft ook dure jurken ertussen zitten. Als ik niet wil dat ie stuk/vies wordt dan moet ik hem niet aandoen he...
    De wasmachine draait wel en hier gaat niet zo vaak iets stuk eigelijk (afkloppen). Ze krijgt gerust haar duurdere kleding aan naar de speeltuin en ik loop echt niet te fitten dat ze zuinig moet zijn op dr kleding ofzo. T is een kind, die wil spelen.

Enige wat ze van mij niet mag is met haar nieuwe schoenen als ze op de kidsit zit over de stoep slepen. Maar dat mag ze niet met dure schoenen en niet met goedkope. Ik vind het onnodig om dingen expres kapot te maken.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo.... ik lees even terug zeg... en aangezien triskele haar excuus nog niet heeft aangeboden aan mirell zeg ik erbij... meid je bent stinkjaloers. Je zou willen dat je zo een goede smaak had als zij.

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Waarom is dit topic er in vredesnaam eigenlijk? Ik snap écht niet waarom het blijkbaar zo boeiend is wie wat aan heeft? Of het nou 10 of 100 euro is, who cares?!

10. marilouise

marilouise Niet meer actief

Dan kan je niet wassen :p

vriendin en ik hebben dezelfde set van de wibra gekocht onze zoons zijn even oud, zij had hem na 2 keer stuk en bij mij gaat die nu voor een 3e ronde naar haar voor dr 2e zoontje en is in de tussentijd nog bij een andere vriendin geweest en nog net zo mooi. Zo heb ik wel meer kleding van de wibra die zo mooi blijven!

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

Het hele merk non merk gebeuren ligt toch aan de ouders, kan me niet voorstellen dat de kinderen zelf op 4 - 5 jarige leeftijd zeggen jij hebt een jas van die aan dus jij bent uit de hoogte.

ja ik koop het omdat ik het mooi vindt en hij mag er mee spelen ook in de zandbak maakt me niet uit maar zoals met verven ben ik voorzichtig, dus naar de psz doe ik dan wel een hema of h&m shirtje aan daar doen ze geen schort aan en dat vindt ik zonde.
    we kunnen nu eenmaal niet bij een ander in de portomonee kijken

en ik ben daarnaast heel erg opgevoed met je hebt je schoolkleding en je hebt je nette kleding en ik zie dat ik dat zelf ook doe, manlief gaat ook niet dagelijks in zijn pak naar zijn werk tenslotte( er zijn er ook genoeg die het wel doen maar neem aan dat ze de boormachine ook niet gebruiken met de stropdas om dan doen we toch hetzelfde als volwassenen)

Ik vindt zelf en dat is mijn mening dat ik genoeg moeite moet doen om duurdere kleding te kopen en ik ben er graag netjes op, maar ik zal nooit zeggen kijk uit voor je kleding gebeurd vaak genoeg dat we op een volwassenen verjaardag zijn en het leuk vinden dat die er mooi uitziet en als we thuis zijn wordt hij gewoon even omgekleed na zijn slaapje merkt die niets van !

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Met 4 jaar??? Wow, ik weet niet waar jij woont of wat jij je kinderen mee geeft maar ik heb echt nog nooit een 4 jarige gezien met een vooroordeel.

En je hebt het over 'wat we mooi' vinden? Maar je kindjes mogen toch alles zelf uitkiezen?

13. LovelyDK

Zo'n uitspraak bijvoorbeeld! Waar sláát zoiets op? Ten eerste vind ik zulk geklets al heel kansloos & ten tweede waar letten mensen toch op?

14. Triskele

Triskele Niet meer actief

Zeik much? Maar goed kinderen vinden dus altijd wel wat om mee te pesten bedoel il met mn tekst zelfs met 4 jaar...

En gelukkig vind ik het meeste wat mb kids uitkiezen mooi maar niet alles had ik zelf uitgekozen....

15. Triskele

En zei ik ergens dat mijn kids dit nu doen trouwens...? Maar ik zou nooit durven beweren dat mijn kids nooit gaan pesten het hoort er helaas bij op n school...

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

wow dan heb ik het heeeeeel hoog in mijn bol ik denk dat 90% van de kleding kast van mijn zoon bestaat uit merk kleding ( name it vingino nike puma etc)

17. LovelyDK

Haha dan ben ik idd ook de grootste arrogante trut hier denk ik ;)

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nou, ja en ik vraag me dus af waar jij woont en met wat voor een mensen jij je omringt want die kinderen ken ik echt niet.. ik heb werkelijk nog nooit een kind van 4 mee gemaakt wat pest om zo'n reden. Ik vind dit heel bijzonder..

En zeiken? Ach, goed voorbeeld doet volgen ;)

19. tulip

tulip Niet meer actief

precies, de kinderen die ik ken van 4 jaar weten pas net fatsoenlijk onderscheid tussen een spijkerbroek en een gewone broek bij wijze van spreken. Zal het soort mensen zijn waar je mee omgaat zeker??

lovely dk, ik snap dat je het niet doet vanwege het vele commentaar in het verleden, maar eigenlijk zou ik het stiekem heel leuk vinden als je eens wat kleding van je zoontje plaatst haha. Die schattige winterjas ofzo. Zomaar speciaal voor 1 iemand.:p;)

20. Triskele

Zei ik ergens dat het gaat om 4 jarige perse? Nee dus ik maakt n algemene opmerkin wat betreft het pesten op school tegenwoordig.

En zelfs met 4 jaar kunnen ze soms al hard zijn onder elkaar hoor, wat zeg ik op Psz zeggen ze soms al onder elkaar dat ze geen vrienden meer zijn omdat ze elkaar niet lief vinden dus ze hebben dan al " oordelen" over elkaar , hun kleren, gedrag van elkaar... Maar dat neemt niet de vormen aan van het echte pesten van later en is vaak van hele korte duur. Kids zien prima of iemand anders is hoor en helaas doen ouders er nu al aan mee ( zelfs met 4 jarige)

Deel Deze Pagina