alleen merk kleren?????

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wenneke20, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er wel een beetje chago van kan worden als mijn dochter haar bij de bakker gekregen speculaasje helemaal uitsmeert over haar dure Jottum-jas :). Maar goed, dat betekent natuurlijk niet dat ik haar dat speculaasje niet aan laat nemen. Ik heb me voor van de zomer voorgenomen een goedkope jas extra erbij te kopen, zodat ze die aan kan als we iets gaan doen waarvan ik vermoed dat ze er vies van gaat worden :D.

Verder vind ik trouwens de Hema ook echt niet meer zo goedkoop hoor. Jurkjes voor € 20,-- en vestjes voor € 17,--. Nou sorry, maar net wat Mirell ook al zei, dan kan ik ook in de sale een origineler kledingstuk kopen!

Oh en ik ken ze ook niet hoor -> 4-jarigen die andere kinderen veroordelen op wat ze aan hebben :(

2. Amethist

Voor wat betreft pesten in het algemeen -> als het niet om je Zeeman-broek is, dan is het wel om je sproeten, je bril, je beugel, je gewicht etc. etc. Maw...een kind wordt gepest omdat het een easy target is en niet omdat het bijvoorbeel een broek van de Zeeman aanheeft. Als hetzelfde kind namelijk een broek van Vingino aan zou hebben zou het wel gepest worden om iets anders...

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

tuuuuurlijk... de algemene opmerking.. jaja...

Goed, misschien goed voor jou om te weten dat het heel GEWOON is voor kinderen om elkaar om de meest simpele reden niet meer leuk te vinden. Dat kan ongeveer 7x per dag veranderen. Dat is een normale en heel goede manier van relatieontwikkeling.
    Het besef van merkkleding komt bij een gewoon gemiddeld kind pas in de bovenbouw van de lagereschool.. maar goed.. dat kan natuurlijk onder invloed van bepaalde insteken van ouders best anders aangeleerd worden.... Wel sneu hoor.

Maar ik begrijp nu natuurlijk wel waarom jij je kinderen zoveel ruimte geeft.. je hebt niet heel veel beeld bij de ontwikkelingsfases van een kind geloof ik,.

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, like!

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Bericht aangepast door beheer!

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    bericht aangepast door beheer

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ga t weer proberen

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    gesloten.....

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    heb lekker net voor 215 euro bij kleertjes.com geshopt
    en who cares?????

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik ga ermee kappen want het enige wat je zoekt is ruzie en ik geef mijn mening en zoek niet bewust ruzie zoals jij doet volgens mij.

Bericht aangepast door beheer.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    amethist dat doe ik ook. Emma heeft een jottum jas en een speeljas van benetton. Die is ook voor de psz. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de jottum jas niet aan durf te doen naar de psz. Niet alleen omdat ie dan vies wordt (is wel van wol maar kan hem wel op het wolprogramma wassen denk ik) maar meer omdat ik gewoon bang ben dat ie gejat wordt.

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    Debby ook ik doe Amy-lynn niet haar barbera farber lakjasje aan hoor!
    vind het ook wel gewoon leuk om een nette jas te hebben:)

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hahaha ik durf wel een foto te plaatsen, ben alleen bang dat sommige mensen dat niet aan kunnen :p

14. Rono

Rono Niet meer actief

Weetje wat pas zielig is, met zn allen tegen 1 ;) Knap hoor! Das een goed voorbeeld voor jullie kids! BRAVO!

15. Amethist

Heb je ook nog iets te melden wat ontopic is ;).

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik koop van alles.

Als het maar leuk is :D En of dat nou van de Zeeman of van Mexx is t boeit me niks!

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh.. nee dat is inderdaad niet de bedoeling..mijn bedoeling was 1 tegen 1 ;)

Wat een kul dit zeg...

Live and let live maar als je aangesproken wordt op je eigen foute opmerkingen dan moet je gewoon even leren incasseren.. wie de bal kaatst...

maar goed, inderdaad.. gesloten :p

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oh, trouwens OT:
    helemaal eens met de Hema prijzen. Ik heb t niet meer over voor zo'n simpel basisdingetje.
    Ook pyjama's, die zijn nog best duur. Dan koop ik liever een met herkenbare print bij de V&D of H&M (zij ook weer blij met dr hello kitty oid).
    Behalve ondershirts, maillots en hipsters, die vind ik erg fijn van de Hema.

19. tulip

tulip Niet meer actief

whaha:D

20. Rono

Rono Niet meer actief

Nee ik contateer hier alleen maar zielig gedrag.

Deel Deze Pagina