@LovelyDK.. ik in ieder geval niet.. ik ben een vorige keer nog tijden bezig te geweest om mezelf te overtuigen ongeveer de 1/2 uit te geven aan mezelf van wat één jas had gekost.. hahahahah!
ik heb net ook ffe lekker geshopt bij amazingkids... voor 400 euro...... heeerlijk toch! morgen even voor mn jongste kijken!
zag zelfs bij Hema een vestje 19,95 nou dat is nou niet bepaald goedkoop toch? en ook ik was aan het strijken en zag allemaal verf op haar jurkje zitten tja dat vind ik niet leuk maar om er een drama van te maken kan haar moeilijk op een stoeltje vastplakken.
luister, als jij vind dat iedereen tegen triskele is, dan moet je misschien even goed terug lezen, er was hier een gesprek gaande de eerste pagina's heel respectvol over wel of geen merkkleding en of ts terecht bang moest zijn dat haar kindje gepest zou worden in zn c&a jas. Dan komen er opmerkingen als: - alle ouders met kinderen in merkkleding hebben het hoog in hun bol - je maakt een kopie van jezelf - mijn dochter mag een hello kitty trui omdat het goed is dan kinderen zich leren uiten. ja sorry dan mogen wij het ook wel eens beu zijn, zeker omdat zij een geschiedenis heeft van continue willen rellen.
crisis.....door alleen maar goedkope troep te kopen word de crisis alleen maar groter van de economie stimuleren...... veel kinderkleding kopen en het liefst heeeel duur
Sorry maar dat is echt een opmerking van lik me reet. Ieder zijn smaak is anders. Er is geen goede of slechte smaak En om even terug te komen op t feit kinderen van 4 die niet veroordelen. Ik kom uit een gehucht. En ben toch echt gepest vanaf de dag dat ik de basisschool op ging ( en ja wel ik was 4 en mijn klasgenootjes ook )
Jammer dat er weer op de persoon gereageerd wordt en niet inhoudelijk. Geef je mening zonder te oordelen. Ik doe dit topic dicht! Lotte