heb al alle merken gekocht alleen bij mij beland vaak in droger en de enigste die dan goed blijven vinginio en c&a kan ie in zwemmen en wibra en zeeman ookhy s echt dun maar hy heeft 2jaar 98/104 ondergoed vinginio aangehad dus brengt ze geld wel op
Mijn dochter draagt voornamelijk c&a en h&m.. hema ook.. toen ze baby was had ik nog ook wel setjes van zeeman hans textiel en wibra, maar in die grotere maten zie ik daar niet snel iets leuks.. Ze draagt ook aardig wat tweedehands hoor, gekregen van vriendinnen ed... Als het goed behandeld is en er nog heel netjes uit ziet, niet verwassen.. waarom niet.. je leest het er niet 1 2 3 vanaf hoor. En daar zitten ook nog weleens merken bij.. nja ik geef niet zo om het label... ik moet het leuk vinden, klaar. Dan denk ik echt niet van maar oh het is mexx dus het is leuk.. De kleding van Julia die te klein is doe ik nu ook nog gewoon in een vacuum stofzuigerzak... dan kan ik het nog bewaren voor onze evtuele 2e dochter.. Mochten we een zoon krijgen kan ik het nog altijd wegdoen.
hier zie je van alles en nog wat op school, merk en geen merk. Dochter draagt merk (2de hands) gecombineerd met hema/ h&m/ zeeman (maillots en leggings)/ jola/ v&d. Ze ziet er altijd leuk uit. Ik geloof niet dat het merk al leeft hier bij de kleuters. Maar het kan ook dat het mijn dochter niet interesseert.
Hier een mix van van alles, meestal Vogele kleren momenteel. Kwaliteit van vogele vind ik goed nl. Hij heeft wel spijkerbroeken van name-it maar dit is omdat deze spijkerbroeken hem altijd goed vallen omdat hij niet 1 van de dikste kinderen is mij valt het ook op hoor bij de basisschool. De buren van mij steken hun 2 kinderen in hele dure merkkleren, de kinderen hebben niet veel kleren maar wat ze hebben is duur spul. Ik denk dan altijd maar, zonde van het geld als ze 1x vallen en er zit een groot gat in... val dan maar een gat in kleren van 5,- of 10,- ofzo
je moet ze ook niet in de droger doen. Is toch zonde van je mooie kleertjes? Is toch niet veel moeite om het even uit te hangen?
nee juist niet voor school trekken ze nog "oudere" (goedkopere) kleding aan en merken is meer voor thuis / weekend e.d. want ja met schilderen, knutselen e.d. ook niet erg handig. Hier hebben ze soms een merkje soms niet, meestal niet omdat ik het niet echt nodig vind eigenlijk (ja of je moet C&A een merk noemen en H&M enzo hihi) Soms met onze dochter zie ik een schattige jurk (bv Mimpi) dus daar heeft ze wel wat van maar dan in de sale want 70 euro voor een jurk vind ik echt achterlijk en doe ik gewoon niet, dus max 35 ongeveer dan doe ik het eens. En pas in de rebel2 winkel hadden ze megasale (70%) dan kan ik daar ook wat van kopen dus doe ik dan ook. Gewoon omdat het aparter is maar voor onze zoon werkt H&M, coolcat en C&A prima en voor specialere gelegenheden heeft ie soms een merkje..
Mijn kinderen dragen merk (Name It, S&D Le Chic, Mexx, Noppies) gecombineerd met Hema, Bakkaboe en af en toe H&M.
Ik vraag me toch af bij bv kleuters wie de merken belangrijker vinden? Ouders of kindjes. Ik kan me niet voorstellen dat mijn dochter over een jaar ook maar 1 merk kent??
hihi dat zou wat zijn, nee het is meer voor de ouders natuurlijk, maar goed meeste kleding word uitgekozen door de ouders, ik zie maar weinig kinderen rondlopen van 2 en 4 die net als mijn kids zelf mogen uitkiezen wat ze aan trekken (dan ga ik wel naar bepaalde winkels als C&A, H&M, coolcat e.d.) ik vind niet alles mooi wat ze uitzoeken (meeste wel gelukkig hihi) maar zelfs als ik het niet mooi vind mogen ze nog steeds hebben... en vaak staat het dan hun erg leuk!!
Natuurlijk de ouders, maar ik vraag haar wel altijd of ze het mooi vindt of laat haar kiezen tussen 2. Vaak hebben we dezelfde smaak. Ze begint nu echt een prinsesje te worden, met voorliefde voor schattige rokjes en jurkjes. Oh, wat vind ik dat erg!
ja ik ook natuurlijk (zei ik er ook bij) we gaan niet bij de Bijenkorf shoppen ofzo maar gewoon de H&M , C&A en coolcat (voor zoonlief dan) dat vind ie helemaal geweldig daar, kleurtjes , petjes, kakvestjes (vind ik dan) alles behalve saai grijs, zwart e.d.
hihi ja heel erg.. Mijn dochter zou een gothic jurk kunnen kiezen hihi, zo mocht ze pas met carnaval zelf kiezen en koos ze een heksenjurkje met hoepel erin haha Ze houd van stoer en kleurtje gecombineerd.. maar Hello Kitty doet het vaak ook wel goed.. Deze jurk pas meegenomen en vind ze helemaal geweldig , roept ze keihard ROCK EN ROLL JEAH!!!
ik had t er met een moeder van psz over en die zei ook al de kids met merkkleren hebben de ouders t hoog van in hun bol zei ze hahah
is van rebelq merk hebben ze momenteel veel sale mee BIJVOORBEELD (want je hebt nog meer winkels natuurlijk) Wij waren in Scheveningen winkel geweest: Glamour Boys & Girls kids store (en dan bij outlet)