Om merkkleding nou met hoog in de bol te gaan associëren? Vind ik niet. Ik heb niet veel merkkleding, maar dat is vooral ook omdat ik het er niet voor over heb. Plus dat ik het wel zonde zou vinden als mijn kind in een jas van over de 100 naar school gaat en er in de pauze een flink gat in getrokken is tijdens het spelen. Dan maar wat goedkoper. En ik heb ook de pest aan plaatjes op kleding en met name van cars, winnie de poeh enz. Gelukkig vraagt de oudste er nog steeds niet om en ook tas, beker en broodtrommel is vrij van die onzin. Maar hier toch veel H&M, C&A, Zeeman, soms wibra. Af en toe wel iets van merk, maar dan ook de meer gangbare merken. Een broek van Carsjeans vind ik al duur genoeg maar ook erg stoer. Vingino vind ik te duur voor de kwaliteit die geleverd word. Geen broek waar de knieën zo snel door zijn als bij de vingino's. (ooit in de uitverkoop een gekocht, nooit weer). Maar ieder voor zich toch? Ik denk dat het de kinderen weinig uitmaakt. En dat je kind er veel stoerder uit ziet in een outfit van 200 dan in een outfit van 40 is lang niet altijd waar! Ik krijg heel vaak de vraag waar ik de kleren van mijn jongens koop, want dat ziet er toch wel zo stoer uit. En dat terwijl het dus om de meest gangbare winkels gaat... Het enige waar ik niet op bezuinig zijn schoenen. Die moeten gewoon goed zijn.
hier merk en geen merk en als mijn zoontje het leuk vind om cars te dragen krijg die dat gewoon aan het gaat er in mijn ogen om wat je kind leuk vind hier heeft die cars schoenen omdat die die graag wilde en ook cars shirtjes nou boeit mij die plaatjes echter niet zolang hij gelukkig is
Mijn zoontje had een keer een leuk shirt aan en toen vroegen merkkleding moeders waar ik dat gekocht had. Mijn antwoord 'Boetiek Het Ankertje" viel in de smaak en ze waren erg geinteresseerd in deze boetiek en de locatie ervan. Ik heb die moeders nooit meer gezien maar had graag hun gezichten willen zien toen ze tot de ontdekking kwamen dat het gewoon De Zeeman was
De school waar ik mijn zoontje had ingeschreven staat ook bekend als school waar kinderen zitten die veel merkkleding dragen en heb gehoord dat hier ook al om gepest werd. Dus ik heb een andere school voor hem uitgezocht. (dit was niet de enige reden hoor maar wel 1 die meespeelt) Mijn zoontje draagt wel merkkleding maar over het algemeen H&M, WE of name-it en vind niet dat hij al zo vroeg veroordeelt moet worden om de kleding die hij draagt. Nu heb ik hem op de school er naast ingeschreven en kan je vertellen had er vanaf het 1e moment een veel beter gevoel bij als bij die andere school.
Ben het hier wel eens met de anti-printjes lobby Dan mag dochterlief het wel leuk vinden.. Ze zal er weinig van dragen. Nooit is overdreven maar er ligt precies 1 Hello kitty shirt, 1x Nijntje en 1x K3 in de kast. Pyamas daargelaten.. Al staan er 100 Hello Kitty's op
En een goede vriendin van mij heeft voor haar 2 jongens alleen maar merkkleding van Gucci, RL, Hugo Boss, Tommy, Burberry en wat dan ook! Maar die ligt er ook niet wakker van of het kapot gaat. Zij is altijd al merkgeil geweest en houdt nou eenmaal van de mooie dure dingen en kunnen het ook betalen. Nou ik geef haar groot gelijk! Als je het kan betalen en je hebt het er voor over! Waarom niet toch?!
hmm, heb het echt niet hoog in mn bol hoor, maar houd van bepaalde modellen, (jurken bv barbara farber), zoiets verkopen ze bij h&m niet hoor, als iemand een goedkopere optie weet houd ik mij aanbevolen, maar dat is er gewoon niet. Mijn dochter heeft zeker inspraak, maar het gaat er niet puur om wat zij leuk vind, als vind ze disney figuren nog zo leuk, dat komt er gewoon niet in op bovenkleding. Pyama's en ondergoed kan mij niks schelen.
ik combineer merk met niet merk, ligt er maar net aan wat leuk is en goed zit, printjes komen er niet in net als zeeman en wibra, waarom? geen idee
Die is echt gevat, hilarisch! Hier ook alleen printjes op pyjama's en onderbroeken. Mijn s-zusje is écht erg vind ik. Haar zoontje draagt burberry, armani e.d. Daar heb ik nou echt helemaal niets mee, zo over de top. Zelfs al zou ik miljonair zijn, ik geloof nog niet dat ik dat soort merken zou kopen.. Oh, trouwens die hoog in de bol theorie klopt niet hoor. Ik ken iemand die het enorm hoog in dr bol heeft en die draagt volgens mij geitenwollen sokken
voorop gesteld dat ik gek ben op merken... VIND IK DAT JE GELIJK HEBT. maar ik word op het kdv weleens aangekeken door moeders dat ik mijn dochter een merkjurkje aantrek maar ten eerste maak ik dat zelf uit en ten 2e weten hun niet wat ik daar voor heb betaald ook ik koop vaak uit de uitverkoop of zomer 2010 en ja dan loopt ze in Bomba,Bengh,Vingino,Mim-Pi enz NOU EN.....
HIHIIH ja heb ik ook vreselijk last van ouders die hun kinderen in goedkope troep gooien zijn sloebers!! net zo een stomme beredenering als die van die moeder gewoon laten gaan..... en die ouders die niet van merken houden enz die zien toevallig wel altijd dat mijn dochter in merk loopt wat je niet kan herken je dan toch niet>?? aangezien hier geen letters als Gucci op truitjes staan ik denk vaak dat het kutnijd is
zo is het ook inderdaad als je je er niet in verdiept weet je ook niet wat merk is en wat niet jij hebt gewoon gelijk..... maar als er dan een moeder zegt ik hou niet van merken maar ondertussen kleuters erop aan kijkt wat ze dragen dan is dat toch jaloers gedrag wij waren in sprookjesbos en mijn dochter had een witte blouse aan toen ging ze van de glijbaan af en wou op haar buik toen zei er een man neee dat mag jij niet jij hebt je nette kleding aan waar haaaald ie t vandaan dacht ik en zei Amy-lynn jouw mama heeft een wasmachine ga maar lekker op je buik hoor moppie
maar als dat vest dan met 70% is op een gegeven moment dan kost ie maar 34,50 en na een jaar op MPzetten ben je m zo kwijt voor 25,00 en dan koste die je uiteindelijk......9,50 net zo duur als een Hennes vest
Nee, dat vind ik niet. Ik bepaal nog altijd samen met mijn dochter wat ze draagt. Ik moet er ook de hele dag naar kijken. Hier de regel dat ze ondergoed, pyjama's, zelf mag uitzoeken dus dat is errug hello kitty allemaal maar de bovenkleding kies ik nog uit. Komt snel genoeg een tijd dat ik daar minder over te zeggen heb vrees ik (ze is nu 3) dus tot die tijd bepaal ik het.
nou.. merk ' hello kitty' kent mijn dochtertje wel.. we moeten ook niet de hm in lopen want dan trekt ze alles van de rekken af.. hebbuh ! hebbuh !! hahaha.. ik koop alleen kleding bij h&m, c&a, hema, wibra (zeeman vind ik echt niet goed meer)... ik ga echt geen 50 euro voor 1 kledingstuk uitgeven.. beetje belachelijk vind ik dat voor een kind van 2.. ! mexx vind ik trouwens een verschrikkelijk merk.. meeste dingen die ik zie zijn gewoon extreem saai.. echt niets voor kinderen.. andere merken (ken de namen niet hihi) vind ik meestal wel leuk.. echt van die super leuke jurkjes echt zo meisjes/prinsessen achtig.. maarja die zijn dan zo duur.. soms is het best jammer