Oke, even dingen bijstellen. We zouden 2 weken naar Italie (Toscane) gaan en een week naar Domaine du Bonsoy. Helaas zijn partner en ik recent uit elkaar en hebben we Italie geannuleerd. Ardennen staat nog. Eigenlijk moest dit een wat actievere gezinsvakantie worden. Huisje staat op een rustige plek met 1 mini speeltuintje en zwembad op 8 km afstand. Verder weinig vertier. Ik zou hier heen gaan met de kinderen, maar zie er wat tegen op. Het actieve vind ik wel leuk, maar het weinig te doen op het park staat me wat tegen. Hebben jullie eigen ervaringen te delen? Optie is, dit ook annuleren en voor een andere vakantiepark gaan. Welk park is aan te raden en is niet oud en beschimmeld? Ervaringen van nieuwe parken zijn welkom? Kinderen zijn 7 en 4 jaar. Zij gaan voor zwemmen, spelen in speeltuin/zand en animatie. Bedankt
Het park waar je heengaat heeft wel een zwembad toch? Tenminste volgens mij zit in blaimont maar 1 vakantiepark. En die heeft een (klein) binnen en buiten zwembad. Komen van mountain networks met een klim wand staan paar keer per week. Leuke speurtochten enz. Wij vinden het daar erg mooi. Aan de Maas, vlakbij dinant. Ook aan de lesse. Bij de camping van Villatoile in freyr kan je een dagje klimmen. Of kanoën... prachtige wandelingen, grotten...
Ik ben er zelf in mijn jeugd geweest en toen zat er inderdaad een zwembad bij. Ik lees nu dat er een zwembad is in Givet waar we gebruik van kunnen maken. Ik zwom zelf vroeger nog in de Maas, vanaf de waterfiets Misschien moet ik ook niet te moeilijk denken en genieten. Dank voor je ervaring.