Alleen met dochter op vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door liefkleintje, 27 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ja, precies daarom doe ik het niet. Mijn tijd komt wel weer. Of onze tijd :)
    Het heeft ook niet met haar leeftijd te maken dat ik het niet doe, maar vooral met mijn gezondheid. Die is gewoon ruk….

Ze gaat maandag met haar vader en zijn vriendin naar Italië. Dat vind ze wel leuk! Ik zie er wel erg tegenop, voor het eerst 3 aaneengesloten weken zonder haar :(

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.152
    23.235
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Oe, dat is ook lang! Lijkt me zwaar ja. Dochter ging met scouting 6 nachten weg en dat vond ik al lang. Gelukkig moest ik werken, dat scheelde wel. Hopelijk gaan de weken een beetje snel voor je.
    Lastig als het niet lukt met je gezondheid. Wie weet wil ze over een paar jaar wel. Kan me van haar uit wel voorstellen dat ze het eng vindt.

liefkleintje vindt dit leuk.
  3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je lieve berichtje! Voorheen deden we 1-2-2-1. Helaas mocht dit op het werk van mijn ex niet meer en moesten we het nu verdelen in 3-3. Vind ik ook moeilijk en lang. Gelukkig heel vol gepland, haha.
    Ik moet gewoon mijn 18u voor de baas werken, heb 10 shoots gepland staan en veel leuke dingen met vriendinnen. Vooral morgenavond (als ik haar net heb weggebracht) vind ik heel moeilijk.

Ik snap ook heel goed dat ze het eng vindt. Dat gevoel heb ik ook wel een beetje hoor. Daarom heb ik de stap eerder ook niet genomen.

Liekje81 vindt dit leuk.
  4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.152
    23.235
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Lijkt me een betere verdeling ja, jammer dat het niet meer kan.
    Enige wat ik lekker vond was mn opgeruimde huis en op de bank eten en dan niks meer hoeven :roflmao:

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hahaha, mijn dochter is erg opgeruimd, dus dat heb ik niet. Maar ik geniet wel heel erg van de rust en het alleen zijn ook.
    Wij zijn 2 weken naar het huisje van mijn ouders geweest (zij waren er ook) en dan moet ik echt wennen aan 24-7 mensen om mij heen en keek ik er ook naar uit om weer naar huis te gaan, haha!

Dus ik ga ook echt wel genieten hoor :)

Liekje81 vindt dit leuk.
  6. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Dit jaar voor het eerst gedaan met m'n 2 dochters. Super goed bevallen. Kan altijd wat gebeuren. Ook als je alleen thuis bent in je huis in Nederland.
    Als je een lokaal noodnummer hebt, bijv van de reisorganisatie dan zou het wel goed moeten komen.

Ik had wel alles georganiseerd gedaan. Vliegreis, transfer, all inclusive, reisorganisatie. Zodat ik niet voor verrassingen zou komen te staan de eerste keer alleen. Mijn kinderen waren 5 en 9.

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het zo goed gegaan is! Waar ben je naartoe gegaan?
    Ik vind het thuis toch wel net iets anders. Iedereen spreekt hier haar taal. Ze kan naar de buren, haar vader en mijn ouders lopen in geval van nood.

Ik denk dat we gewoon nog even wachten. Onze tijd komt wel weer samen :)

cosdy vindt dit leuk.
  8. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Groot gelijk als dat voor jou beter voelt.
    Ik was naar Menorca.

Deel Deze Pagina