Tja, de titel is denk ik wel duidelijk. Zou oud/nieuw met mijn beste maatje door doen. Nu heeft hij net een nieuwe relatie en gaat het (natuurlijk) met haar door doen. Het ligt allemaal wat gevoelig, dus heb weinig zin om daar als 3e bij te gaan zitten. Ben sinds ruim een jaar gescheiden en heb een dochtertje van 2,5 jaar. Die dan bij mij is. Leek me zo leuk. Maar alleen, dus echt niet. Heb wel een paar vriendinnen, maar hebben beide ook net een relatie en gaan het bij hem door doen. Beide wonen verder weg. Maar nu? Gewoon maar op tijd gaan slapen? Zijn er meer die dit hebben? Hoe doen jullie dit? Ik weet het ff niet. Alvast bedankt voor het lezen.
Ja hoor hier ook alleen met mn zoontje. Ik lig dan gewoon rond 1 uur in bed. Ik denk altijd maar: elk jaar is een nieuwjaar. Ik huur een filmpje, koop lekkere dingen die ik helemaal zelf kan opeten en ben de volgende dag ook niet brak omdat ik het te laat heb gemaakt. Het voelt een klein beetje zielig, zit je daar alleen. Maar ja volgend jaar beter toch?
Ik zou lekker een lading films huren of bestellen en die gaan kijken, lekker op tijd naar bed zoals iedere andere dag. Tja misschien komt het omdat ik niet zoveel heb met oud en nieuw, ik zou het dus echt niet erg vinden om die alleen of samen met de kids door te moeten brengen, het is voor mij gewoon een dag zoals ieder ander. Dat zou ik dus doen, lekker relaxen op de bank met wat leuke films, hapje en drankje erbij, dekentje I LOVE IT !!
Ik vraag me ook af of je niet naar je ouders kunt gaan? Dat doe ik ook omdat ik anders ook alleen zit
Toen ik alleenstaand was met mijn dochter samen ging ik naar mijn ouders als er geen vrienden langs konden komen, is dat voor jou geen optie?
ik zit dit jaar ook voor het eerst alleen met oud en nieuw. Maar ik vind het eigenlijk helemaal niet erg. Ik ben dit jaar gescheiden en mijn kinderen zijn maandag bij hun vader, zo ook gewoon as maandag. Ik eet wat lekkers, kijk een leuke film of speel op internet een spelletje, om 12 uur vuurwerk kijken. Ik vind het wel best .
Ik ben samen met de jongste van 4, de oudste is dan bij haar vader. Geen plannen eigenlijk, zie het net als elke avond. Ik zorg voor wat lekkers, hoop dat er wat leuks op tv is, en als ik moe ben, ga ik gewoon naar bed. De jongste maak ik niet wakker, ik kijk werk of die wakker word van het vuurwerk, vorig jaar niet.
Dit haar ben ik ook alleen met mijn dochtertje. Ml zit in zijn geboorteland. Ik zie wel wat de avond brengt. Lekker filmpje met wat lekkers denk ik en samen vuurwerk kijken en dan naar bed. Vind het niet zo erg hoor.
Dank jullie wel voor de lieve berichttjes en tips! Naar mijn ouders, ze zijn heel lief. Maar het is er nooit echt gezellig. Daarbij wonen ze niet in de buurt. Dus niet handig. Heb een lieve overbuurman, maar dat is dus ook meteen mijn beste vriend waar ik het over had. Dus alleen thuis blijven, is niet handig. En zou hij voor mij ook niet willen. Misschien toch maar naar hem gaan. Weet het ook niet.
Nou ik ben dus beetje boos rondom de O & N situatie... ik woon nog thuis maar toch zie ik mn ouders allebei zelden, ze werken allebei veel en ik ben student + werkende. Mn relatie is sinds (heel) kort uit, en omdat ik eigenlijk op de oud en nieuw studenten feesten niet dol ben, had ik afgesproken om het dus eens gezellig met mn ouders te vieren. Nu kwam ik van de week thuis, hoor ik dat ze toch naar oom en tante zus en zo gaan... waar ik dus helemaal geen zin in heb terwijl we dus hadden afgesproken dat ik het met hen thuis zou vieren. pfff.
Waarschijnlijk vier ik oud en nieuw ook alleen met mijn kindjes. Mijn schoonmoeder is vandaag helaas overleden en manlief blijft de komende nachten weg om alles samen met de familie te regelen. Aangezien ze erg ver weg wonen ben ik thuis met onze kindjes. Vindt het jammer maar oud en nieuw heeft Nu geen prioriteit
Ik zit ieder jaar alleen want mijn man werkt in de horeca en dat is dan gewoon open. Mijn kinderen heb ik altijd wakker gemaakt rond kwart voor 12 dan krijgen ze wat te drinken en lekkers en gingen we vuurwerk kijken en rond half 1 naar bed. Nu is mijn dochter 6 en wilt misschien wel tot 00 uur op blijven ( lukt der niet ) ik vind het niet zo erg om alleen te zijn ben het zo gewend ondertussen. Ik kijk me films heb wat lekkers in huis bevalt me prima
Momfertje gecondoleerd Hier ook net gescheiden, nu samen met mijn zoontje. We gaan samen met mijn broer oud en nieuw vieren bij mijn ouders thuis. We zien wel of Daan wil slapen, meestal niet vindt het vuurwerk veels te mooi! We genieten in ieder geval!!!!
Zat vorig jaar ook alleen, heb toen hele avond tv gekeken en gechat met andere mensen die ook alleen zaten toen En MTV of iets op gezet, flink gedanst voor m'n tv, om 12u vuurwerk gekeken (toen wel ff moeilijk gehad, enkel dat moment eigenlijk, gewoon alleen voelen) daarna gewoon verder gedanst en gechat en om 4u ben ik in m'n bed gekropen viel dus goed mee voor alleen te zijn haha, heb wel lol gehad toen! Nu nieuwe relatie maar VL werkt in de horeca dus ook hier moet die werken, wilde eerst daarheen zodat ik dan toch bij hem kon zijn, maar niemand wilde mee helaas! Tot ik plots telefoon kreeg van z'n bazin, mag toch komen nog en ga dus (welliswaar enkel als er tijd is) bij m'n vriend zijn om 12u! Sfeer is dan sowieso wel wat losser dan door de week of zo, dus zal wel geen probleem zijn denk ik
Gewoon alleen uitzitten of gewoon op tijd op bed gaan Vorig jaar was ik alleen met de kinderen met kerst en oud&nieuw. Toen heb ik gewoon oliebollen gebakken met mijn moeder en kinderen...rond 20.00 uur sterretjes in de tuin en daarna gingen de kinderen op bed en mijn moeder naar huis naar haar man ( mijn stiefvader die werkte tot 23.00 uur) Toen heb ik heerlijk tv gekeken tot 12 uur...even vuurwerk kijken en daarna op bed.
gelukkig kan ik met oud en nieuw naar mijn zusje. Wel 2 uur rijden maar ja. De kids zijn dan bij hen vader. Ik lig in scheiding. Eerste kerstdag was ik wel alleen en ik vond dat echt vreselijk. Mijn ex kwam nog wel samen ontbijten dus dat maakte nog wat goed.
OOk alleenstaande mama maar gelukkig woon ik tijdelijk bij mn ouders! Eerst was het plan om thuis te blijven, lekker relaxt maar ik ga toch weg.Een (weer single) vriendin heeft me uitgenodigd voor een giga feest! haha! leuk want nu kan het nog, heb geen verplichtingen! Mijn ouders passen op de kleine en ik ga rond 10u 's avonds weg...mazzel dus!
Hier gewoon lekker alleen met de kindjes. Mijn oudste maak ik al op tijd wakker, rond 23:00 en de jongste wacht ik af of hij wakker wordt. Ik vind het geen probleem, misschien komt hun vader nog wel even langs om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen, maar ik vermaak me sowieso wel... languit op de bank... tv aan... Dit wordt al mn 3e oud en nieuw alleen met ze! Nou ja, bij de 1e 'eenzame' oud en nieuw was ik hoogzwanger en mn zoontje en ik waren allebei ziek.. die was minder, maar nu kijk ik er gewoon wel naar uit.
Uhhh je kindje van 2,5 is geen verplichting??? Komt beetje apart over, je zal het wel niet zo bedoelen, maar goed.