janneke, ik ben ook alleenstaande moeder en vorig jaar sliep mijn dochter ook bij mijn ouders. Ik ging zelf naar een feest. Ik snap echt niet wat daar mis mee is. Een kind van zo'n jonge leeftijd heeft nog geen benul van Oud & Nieuw (dat bedoeld mukkie volgens mij, en in die zin heb je nog geen verplichting om oud & nieuw te vieren/mee te geven aan je kind). Ja hoor, veel plezier Mukkie!
Hier ook alleen met de kinderen. ML is aan het werk en heb geen vervoer om evt ergens heen te gaan. Eigenlijk vind ik het wel best. Ben door mijn mans werk vaak alleen in de avond uren en zit er totaal niet mee. Mijn oudste gaat naar vrienden, de jongste slaapt ( hoop ik ) dus ga het lekker uitzitten met de middelste met wat films en wat te eten. Vuurwerk kijken en daarna lekker slapen!
Ik ben vanavond alleen met mijn partner. Heb er totaal geen zin in en kruip het liefst mijn bed in. Toch wil ik er voor mijn vriend eigenlijk wel iets van maken... Wat doen mensen eigenlijk om de tijd te doden tijdens oud en nieuw? Ik denk erover om samen sushi te gaan maken, maar dat is natuurlijk geen avondvullend programma... Iemand tips?
Hahaha nou eehm... Samen koken, sex en een film kijken klinkt inderdaad niet gek als afsluiting van het jaar... Maar dat doen we dus al iedere avond... ik was eigenlijk benieuwd naar wat mensen doen als ze die avond met meerdere stellen doorbrengen. Of is het dan ook gewoon eten, kletsen, muziek luisteren, tv kijken?
Het is dat wij bïj een vriendin Zijn maar had ook net Zo lief alleen geweest. Heerlijk op tijd naar bed. Nee, Zou het echt niet erg vinden.
Goh, wat zijn er een hoop mensen alleen (met kids) met O&N. Ik heb niet zoveel met O&N, hoef geen megafeest, niet aan de zuip, maar met een groepje vrienden vind ik wel gezellig. Nou heb ik de mazzel dat er veel vrienden in de buurt wonen (van 5 min lopen tot 20 min rijden). En anders is er er familie die in de buurt woont. Mijn broer rijdt naar geleen (van zijn huis 2 uur rijden) naar vrienden en dan blijven ze daar gewoon slapen. Dus ja, als vrienden/fam aan de andere kant v.h. land wonen en je hebt vervoer ...zou je altijd kunnen gaan, maar goed dat moet je ook willen. Ik hoop dat iedereen een fijne avond heeft!!