onverklaarbare spierpijn benen ook symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bruisje, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    sinds 2 dgn heb ik spierpijn in mijn bovenbenen... buiten alle andere standaard kwaaltjes vroeg ik me af of er ook dames zijn die dit hadden.. heb niet gesport of andere grappen uitgehaald die het zouden kunnen verklaren..

Tis gewoon nieuwsgierigheid hoor... dat ik gewoon moet wachten is duidelijk...

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid bij mijn vorige zwangerschap was dit wel een symptoom. Ik kan pas over 3 dagen testen. Heb vanmorgen wel een ovu test gedaan en die was knal positief...

3. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Hoi Bruisje

Vorige keer reageerde jij op mijn topic, nu ik maar even op de jouwe.
    Ik vertelde toen dat ik sinds een dag na mijn ei pijn in mijn benen heb, die ik ook altijd voel voordat ik ongesteld ben (plus nog wat andere klachtjes die ik normaal nooit heb na mijn ovulatie)

heb vanochtend getest (ja, ik weet het... vroeg... maar er kwam wel een streepje binnen een paar minuutjes...)

Dus... wie weet

Ben hard aan het duimen dat het allemaal goed blijft gaan en dat mijn ogen me niet voor de gek houden, maar het voelt goed.

Hoop voor je dat het raak is!

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Dames..dank u zeer voor het antwoord.. julli ehoren het over een paar dagen.. maar ben blij met de positieve geluiden..whahaha.....

5. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey bruisje

ik heb dit ook en je weet het resultaat.
    ik had bij mijn vorige ZW ook
    heb het de hele tijd gehad... heeel vermoeiend

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Ik heb dit helaas altijd voor ik ongesteld moet worden.

7. Niet meer actief

Ik had het ook toen ik zwanger bleek

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Dit topic was ik aan het zoeken. Ik heb ook mega last van spierpijn sinds 2 dagen. Heb een beetje een verzuurd gevoel in mijn benen. Snap ook niet waar het vandaan kan komen. Mijn cyclus verschilt heel erg, heb nu mijn langste cyclus aangehouden. Dit betekend dat ik dan nu in mijn vruchtbare dagen zou zitten, maar heb het gevoel dat mijn cyclus korter is deze maand. Ben benieuwd wat dit allemaal te betekenen heeft!

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Bij mij was het een van de eerste symptomen, maar vooral de pijn in de liezen was doorslaggevend...en dat trok door naar de bovenbenen.
    Maar dan heb ik het echt nog voor NOD.

10. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik heb het ook !
    wist helemaal niet dat dat een symptoon was.....

11. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Jij had dit voor je nod? Dat geeft hier dus toch nog wel wat moet aangezien je banner op zwanger staat! Gefeliciteerd overigens!

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik heb het ook heel vermoeiend doet ook zeer als ik mn been stoot.....dus wie weet!

13. vaantjuh87

3 jan 2009
    19
    0
    0
    hoi hoi

Ik had gister ook ineens een soort van spierpijn in mijn liezen en bovenbenen. Heb ook nog wel meer kwaaltjes. Kan vanaf morgen testen, erg spannend!

14. lien123

lien123 Niet meer actief

Ja ik had dat ook een soort kramp in mijn buik die doorstraalde naar mijn bovenbenen. Was nog voor mijn NOD. Wist toen nog niet dat ik zwanger was.
    Raar kwaaltje hoor!

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Denk dat het bij mij overigens de griep is! Het is een soort groeipijn die ik door mijn hele benen voel! Kan ze op geen enkele manier lekker neerleggen. Heb ook wel steekjes in mijn lies gehad, maar denk dus niet dat dit met elkaar samenhangt.

(vorig bericht van mij moest natuurlijk moeD staan en niet moeT, haha sorry)

16. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Grappig, ik heb het zelfde. Ben nu vier dagen overtijd, had eerst alleen een soort van ongesteldheidsgevoel, wel erg pijnlijk. Toen trok dat door in mijn rug en in mijn benen. Nu alleen nog krampen bij mijn baarmoeder en wanneer ik loop in mijn benen. Toen ik gisteravond m'n temp. opnam had ik ook verhoging. Hhmmm, griep? Ongesteld aan het worden? Of toch zwanger?

Succes!
    Gr. Aukje

Manu1457 vindt dit leuk.
  17. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

@aukje leuk om jou verhaal te lezen want jou verhaal kon de mijne zijn en zie mijn banner!

ps had ook andere poep dan normaal (sorry sorry) :oops:

18. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Hahaha, ik ook!

19. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Andere poep dames? Vertel? Hoezo anders...

Aukje weet je inmiddels al meer? Bij mij is de griep weg, ben alleen nog verkouden en de spierpijn in mijn benen is ook weg. Ben nog steeds bang dat het voor mij deze ronde niet positief zal zijn.

groetjes

20. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey Lexy!
    Ja klopt, ik had het ongeveer 6 dagen voor NOD al...wist echt niet dat ik zwanger was want het was ook nog te vroeg in mijn cyclus om te testen en ik had verder nergens last van. Ja, behalve dan die trekkende liezen en dus ook dat vreselijk gevoel in de bovenbenen.. Kon mijn benen serieus niet kwijt...zo akelig voelde het. Kon daardoor soms echt niet stilzitten.

Op de dag van NOD getest want ik had toch een vreemd gevoel die maand eraan overgehouden. En ja hoor......hoefde niet te wachten of er verscheen al een onwijs dikke streep!

Deel Deze Pagina