heey Dames! ik ben nu langer dan een half jaar bezig om kinderen te krijgen! elke maand lijkt net of me lichaam me voor de gek aan het houden is! buikpijn misselijk enz elke keer weer iets anders! ik wordt er heel erg onzeker van. hebben jullie ook die klachten gehad ? terwijl je niet zwanger was? laat het me weten!.....
hoor je wel vaker dat je lichaam je voor de gek houd! komt omdat je er veel mee bezig bent waarschijnlijk? en dan ga je ook nog allerlei dingen voelen! ik ben nu 2 weken gestopt met de pil, voel me eigen ook anders als anders, mischien ben je nog aan het ontpillen? weet niet of dat nu nog kan.?
neej ik ben al klaar met me onpillen meer dan een maand terug was ik 17 dagen overtijd eerst 2 negatiefe testen 1 licht positief. ik wou 2 dagen wachten tot ik een goed en dikke vetten positief had! en dag later had ik een hevige bloeding en nu heb ik na 6 dagen na me eirsprong dat ik bruin voucht verlies :S echt allemaal zo vreemd
6 dagen na ei bruinverlies zou kunnen duiden op een innesteling. verder had ik elke maand allerlei kwalen.. van buikpijntjes, borstpijntjes tot overgeven aan toe. en niet zwanger. toen ik zwanger was voelde ik het gewoon.. mijn lichaam was gewoon anders dan al die andere fopkeren van te voren.
ja, dat had ik ook elke maand. ik heb een paar maanden alle symptomen/kwaaltjes opgeschreven zodat ik bij elk naderende periode weer terug kon kijken en mezelf hierdoor niet zo gek hoefde te maken. de laatste keer had ik een paar kwaaltjes die ik normaal ook altijd kreeg als ik ongi werd. daarnaast had ik wat nieuwe symptomen zoals moe zijn, misselijk en geen zin in eten. ik heb even gewacht voordat ik ging testen omdat ik het gewoon weg niet kon geloven. maar zie mijn banner, 8 weekjes zwanger!
nou deze maand voel ik me heel anders dan de afgelopen 9maanden.ben misselijk en last van em buik en veel wit vloed. dus ben benieuwd.had voor de gijn ene ovutest gedaan.was weer een tweede duilijke streep te zien.maar nog niet positief(sommige zeggen namelijk als je voor je paar dagen voor je NOD een opsitieve ovu test hebt er kans bestaat dat je ook ene positieve zw test hebt!).denk dus dat het niks is deze keer.
neej moet je ook niet doen. want te veel hopen kan ook lichtjes stress krijgen- zonder je het zelf door he. ik zal voor je duimen
Ik ben ook regelmatig goed voor de gek gehouden. Heb al zoveel symptomen gehad, dat wil je niet weten. werd steeds weer ongesteld...Ik trap nergens meer in totdat ik een duidelijk positieve test in handen heb. Zodra ik die heb twijfel ik weer tot aan de eerste echo, en daarna vast tot aan de geboorte...en mss daarna nog wel haha. Ben er klaar mee en probeer, let wel probeer, niet meer op symtomen te letten. Als ik nu wat voel zeg ik ook "ja daaaaag, daar trap ik niet meer in"..
neej idd begrijp het hellemaal! want je zit je lekker temaken. terwijl er straks niets is en die tegen slag vindt ik ook minder. bedank voor je reactie!
gelukkig veel hopen doe ik niet meer!ik zie het wel. komt het dan komt het ,komt het niet dan zou het even slikken zijn,maar we moeten blij wezen met de dingen die we wel hebben!
hey allemaal ik had de maanden dat ik niet zwanger bleek meer kwaaltjes dan nu heel veel succes allemaal