Alleen of samen met partner test doen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oermoeder, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Hier alleen getest maar dat kon ook niet anders. Waren op vakantie in Frankrijk lief bleef in de tent liggen en ik ging met me bekertje en test naar het wc hoek. Expres een ander hoek genomen dan anders was bang dat ik schoonzus of zwager tegen zou komen met wie we op vakantie waren. Toen ik de test deed was het gelijk duidelijk 2e streepje kwam eerder dan de andere. Kwam dan ook heel blij de tent in gelopen :) Daarna nog uren samen wakker in ons bedje kunnen genieten.

2. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ik zou die digitale toch gewoon doen samen met hem. Het blijft leuk om dat woordje 'zwanger' te zien staan.

En dan daarna, die eerdere test aan hem geven met een "sorry, ik was te nieuwsgierig"

3. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik zou het inpakken en als cadeautje geven! Als het goed is, is hij gewoon ontzettend blij en zal dan (lijkt mij) echt niet gepikeerd zijn omdat je wat eerder hebt getest. Ik zou zelf niet gaan acteren;)

4. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Oei lastig.. ik zou wel eerlijk zijn. Ik zelf heb ook alleen getest. 'k dacht het is toch niet zo, ondertussen de halve wc schoongemaakt, nog een schuine blik op de test... en wat bleek zwanger.

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat grappig dat er nog zoveel alleen testen! Mijn man vindt het absoluut geen leuk idee dat we niet samen zouden weten dat ik zwanger ben. Hij vindt het gewoon raar dat ik het dan al zou weten en hij nog niet, is toch ons kind.
    Geef ik hem groot gelijk in, neemt niet weg dat ik ook wel eens zonder hem getest heb hoor, maar dan al voor NOD.

Nu deden we het zo dat we een dag afspraken waarop ik ging testen, het pies-gedeelte deed ik dan zonder hem, maar dan kwam ik meteen van de wc af met de test en keken we samen naar de uitslag :)

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik zou gewoon open kaart spelen, je wilt niet iets moois met een leugen(tje) beginnen, gewoon zeggen dat je niet kon wachten... omdat je het zo graag wilde enzo bla bla bla

Ik heb alle drie de keren alleen getest, mijn man gaat al om 4 uur in de ochtend weg ofzo, dan ga ik echt niet opstaan om te plassen en hij begrijpt gelukkig dat ik mij niet kan bedwingen en de boodschap is niet minder speciaal erom...

De derde keer heeft mijn zoontje mij verteld dat ik zwanger was en ik een uur later dus over de telefoon mijn man (na een test gehaald en gedaan te hebben) dus was voor ons allebei een verassing (aangezien de kans dat ik zwanger kan worden zeer klein was doordat ik al in de overgang ben)

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.002
    6.753
    113
    zuid-holland zuid
    grappig dat er mannen zijn die graag samen willen testen.. ik heb mijn man daar echt nog nooit over gehoord dat hij dat zou willen. (terwijl ik toch een hele lieve romantische man heb met een sterke kinderwens!)
    Maar bij beide zwangerschappen maakte ik mezelf gewoon iedere maand helemaal gek en kwam ik pas weer tot rust nadat ik een test gedaan had… Ik zat dan liever gewoon even alleen op de wc…

Ik zou het gewoon eerlijk zeggen dat je al getest hebt.

8. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Oeps... Ik was vergeten te abonneren op dit onderwerp en ik zie nu pas dat er zoveel reacties zijn... Hahaha...

Vanmorgen heb ik nog een test gedaan... En daarna meteen gebeld. (hij is een paar dagen weg vanwege zijn werk).... Een dus gewoon verteld dat ik getest heb. Hij vond het helemaal niet erg dat ik alleen getest heb. Hij wil wel graag die digitale test samen doen.

Ik ben het helemaal eens met wat de meesten hebben geschreven. Hij heeft het trouwens nooit heel uitdrukkelijk gezegd, dat hij samen wilde testen, maar wel een keer toen we het vermoeden hadden dat we zwanger waren, maar dat was toen dus niet zo. Daardoor wist ik dat hij het wel graag samen wilde doen, maar we hebben het nooit uitdrukkelijk afgesproken of zo.

Ik kan ook niet liegen, mijn gezicht spreekt boekdelen, dus dat zou hij meteen zien.. hihihi.....

Het was toch echt een verrassing voor ons... Ondanks dat we er wel voor gingen. Niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn ... En oh ja... Vooral ook omdat we ongeveer drie dagen voor de eisprong geklust hadden, want rond de eisprong kwam het niet uit. Maar het was dus blijkbaar niet te lang vóór de eisprong.... :)

Waaauuuwwww.... Nu is het nog echter! Ik ga het steeds meer geloven! #zitopeenrozewolk :)

Bijgevoegde bestanden:

9. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Ik zou het ook zo gedaan hebben.. je hebt het al gedaan, dus echt terug draaien kan je niet. Lekker in pakken en hem geven en idd nog een testje er achter aan ;)

10. Mommy93

Mommy93 Lid

1 okt 2013
    35
    0
    0
    opleiding zorg en welzijn
    Den Haag
    kort maar krachtig ik zou als verassing vertellen over je NOD , en dan samen testen , maar snap je heel goed ik heb uit eindelijk ook alleen getest want ik werd gek van de zenuwen en kocht bij de action een dubbel verpakking dus heb 's avonds als nog 3 testen met mijn vriend gedaan

11. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Open kaart spelen inderdaad en dan samen een testje doen.
    Ik heb ook alleen getest en stond met een positieve test in mijn handen terwijl manlief net de keukendeur inkwam lopen met de boodschappen:D
    Ik deed een test terwijl ik dacht absoluut niet zwanger te zijn,na 4 jaar proberen,maar toen hij dus wel positief bleek te zijn stond ik als een verbaasde geit met wijd gesperde ogen naar mijn vent te kijken van verbazing:D
    Ik teste altijd alleen omdat ik het gewoon niet verwachte,tis dat ik voor de zekerheid een testje deed omdat mijn vader de opmerking maakte dat ik mollig werd opeens(ik weeg extreem weinig dus aankomen valt op en ik at die middag 2 borden leeg terwijl ik normaal een half bord leeg eet,maar dacht dat mijn ongi eraan kwam)
    Hij zal het je echt wel vergeven hoor,hij houdt toch van je?:p

12. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist al dat het raak was voor ik ging testen, de kwaaltjes waren al zo duidelijk. Maar wel samen met mijn man getest, dat was op een zondag, dus dat kwam goed uit.
    We waren dus ook niet verbaasd, het was een bevestiging van wat we eigenlijk al wisten.

13. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Dank jullie wel voor de reacties en tips!
    De test inpakken als cadeautje had me óók superleuk geleken. Maar ik heb vanmorgen gebeld en vrijdag testen we ook nog samen. Hij is ook helemaal in de wolken en blij!
    Hij verweet het mij gelukkig totaal niet dat ik alleen had getest... Hij zei er zelfs niks over!

Vanavond had ik overigens wel ineens bruinig bloedverlies... Dus ik ben heel erg geschrokken....

14. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

16 okt 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    wij zouden ook samen testen, en ik dacht eigenlijk zeker te weten dat het deze maand niet gelukt was, dus toen mijn zusje vrijdag vroeg of ik met haar wilde testen deed ik mee.
    en toen was de test dus duidelijk positief, terwijl dinsdag pas mijn nod was.
    ik heb mijn vriend direkt een sms gestuurd, maar kon het zelf niet geloven, dus zondag samen getest, ook positief, maar was toch bang dat ik gewoon ongesteld zou worden dinsdag, dus dinsdag nog 2 x samen getest, en met 4 positieve testen moeten we toch wel echt gaan geloven dat ik zwanger ben...

Deel Deze Pagina